|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
Op vrijdag 15 september mag club Illusion 19 kaarsjes uitblazen, en dat zal ze voor deze gelegenheid wederom doen in het sportpaleis van Antwerpen...
Vorig jaar verwelkomde Darcon Productions & Illusion de nummer 1 dj van de wereld, namelijk TIESTO. Deze editie van Illusion in het sportpaleis was dan ook uitverkocht!
Dit jaar zal niemand minder dan ARMIN VAN BUUREN, de 2de beste dj ter wereld naar het Sportpaleis komen.
De bezoekers mogen 4 rooms verwachten, met elke een verschillende stijl van muziek.
De voorverkoop zal starten op zaterdag 15 juli bij de volgende winkels :
Fnac / www.fnac.be
Teleticketservice / www.teleticketservice.com
Ticketbox / www.ticketbox.nl
Vanaf woensdag 2 augustus zullen de tickets te verkrijgen zijn via de volgende verdeelpunten
Free Record Shop / www.frs.be
Brooklyn / www.brooklyn.be
Alle gekende voorverkoop adressen
Tickets :
Voorverkoop Normal : 20 Euro
Voorverkoop VIP : 40 Euro
Inbebgrepen in VIP :
Gratis toegang tot het VIP-gedeelte in de hoofdzaal
Gratis glas Champagne
Speciaal food-buffet
Line-up :
Main : Armin van Buuren / M.I.K.E / Ronald van Gelderen / Markus Schulz / Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico / Kane
Level : Basto! / David / Christophe / Lins
Retro Room : DJ Ghost / Jan Vervloet / Franky Kloeck / Jan / Kane
Kick Da Bass Room : Coone / Ruthless / Q-ic / Furax / Massive vs the Rebel / Jan / Gert
Meer info mag je snel verwachten over dit event.
www.illusion.be
Zou wel goed kunnen dat dit HET (indoor) feest van het jaar wordt. |
|
|
| Xilver |
| Joa da ziet er wel best goed uit. Kvind 't wel echt nice dat Illusion probeert om de échte trance terug naar België te brengen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Synthesia
ARMIN VAN BUUREN, de 2de beste dj ter wereld naar het Sportpaleis komen. |
Fout :toothless
Veel kans dat ik erbij ben, alsk nie op reis ga ofzo :) |
|
|
| Bunz |
| da wordt een zalig avondje ! daar benk zeker aanwezig. |
|
|
| Hydra |
Staat Armin niet op 3?
Daar wil ik trouwens zeker weer bij zijn. Beste line-up tot nu toe voor mij. |
|
|
| Magistrate |
| count me in ;) |
|
|
| diddi |
1. PVD
2. Tiesto
3. AVB
Is dit de volgorde niet? :conf:
Kwil hééél graag gaan, ma kzen op congé...  |
|
|
| Antony |
zalige line-up :toocool:
ma 4 rooms? die hopen da tegen dan de antwerpse topsporthal al af is zeker :toothless |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Vorig jaar verwelkomde Darcon Productions & Illusion de nummer 1 dj van de wereld, namelijk TIESTO.
Dit jaar zal niemand minder dan ARMIN VAN BUUREN, de 2de beste dj ter wereld naar het Sportpaleis komen.
|
Ik wou het ook opmerken, maar dat is dus al gebeurd zie ik :) Dit soort uitspraken klopt zoizo van gaan kanten :rolleyes: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik wou het ook opmerken, maar dat is dus al gebeurd zie ik :) Dit soort uitspraken klopt zoizo van gaan kanten :rolleyes: |
Iedereen weet toch dat armin nr 1 is:rolleyes: :toothless
daar moet en zal ik aanwezig zijn:toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kans is groot dat Zehra en ik hier ook wel gaan bijzijn. Lekker dichtbij, leuke lineup en dat voor amper 20€ :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Joa da ziet er wel best goed uit. Kvind 't wel echt nice dat Illusion probeert om de échte trance terug naar België te brengen. |
ja feit. Nog een voordeel: Er is een afleidingsmaneuver gedaan voor de jumper'kens. Super gewoon. Ik denk da'k er ook wel zal geraken. |
|
|
|
|