|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Weet er iemand waar die 2 sfinxen ineens naartoe waren? |
|
|
| Magistrate |
[QUOTE]Markus Schulz:
1. G-Spot presents Vinyl Session - Session 6
2. Dogzilla - Without You (Dub)
3. Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
4. ID (slechte technoachtige plaat)
5. Super8 vs DJ Tab - Helsinki Scorchin (Original Mix)
6. 4 Strings - Into The Night (Purple Haze Remix)
7. Above & Beyond vs Andy Moor - Air For Life (één of andere remix)
8. ID (leek op een remix van Hello Strings)
9. Divini & Warning - 4LB
10. ID
11. Marco V - Automanual (één of andere remix)
12. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary
13. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz & Elevation Intro Mix)QUOTE]
draaide ook nog stoneface & terminal - venus zeker ? |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Devilex
Weet er iemand waar die 2 sfinxen ineens naartoe waren? |
Wel ik zag ook plots dat die één er zijn kopke bij gelegd had, juist lijk een hond die ging slapen :p Ik vermoed dat de ene kapot was en dat ze dan maar de andere ook gelost hebben. Ik vond het eigenlijk beter zonder die sfinxen. |
|
|
| Magistrate |
korte review:
ronald was goed, draaide es andere platen dan verwacht, jammer van zen gay zelf gezongen platen..
armin vond ik ietsje minder dan de andere keren dat ik em zag, stond ook wel vroeg geprogrammeerd, dus was nog niet heel in vorm, laatste uur vond ik wat ééntonig, maar achteraf gezien toch nog vette set eigenlijk
markus schulz ook vet, betere tracks dan armin eigenlijk, mooi...
mike ook goed, hoewel ik veel niet kende, heeft ie me toch nog redelik kunnen doen bewegen, ondanks et late uur ..
achteraf gezien, prachtig geamuseerd voor maar 20€ :) |
|
|
| Magistrate |
| ronald en mike draaiden ook nog alle2 : Marcel Woods - Cherry Blossom (Trance Energy 2006 Mix) |
|
|
| Bl@ckOut |
Kort na 10u binnengekomen, efkes naar de main gegaan, en vervolgens een toerke gaan doen naar de andere area's om te eindigen bij kick da bass aangezien we daar enkelen kenden die daar moesten werken. Nu ja, area... 't was gewoon ne gang in de zolder van 't sportpaleis :p. Was wel grappig dat DJ Ghost daar aankwam en de timetable vroeg aan een vriendin van mij om te zien wanneer en hoe lang 'm moest draaien :D. Vanaf de moment dat de eerste jumperkes arriveerden en de eerste beats ten gehore werden gebracht zijn we maar rap terug naar de main gegaan.
Wout heb 'k ni veel van gehoord. RvG draaide beter dan op TL (gelukkig) maar zijn showkes mocht hij wel achterwege laten. Dan Armin, 't meeste van zijn set was toch nog redelijk techy, maar 't viel nog wel mee. Tijdens Markus wilden m'n vrienden nog efkes naar die jump room gaan, ben dan maar meegetsjokt. Coone begon daar net en kwas er verdorie rap terug weg :eek:. De rest wou nog wa blijven dus ben ik in de main maar bij enkele beta's gaan staan.
Jan draaide zalige platen (de beste zijn reeds genoemd) maar er zaten wel enkele treintjes tussen. En van Mike heb ik ni veel meer gehoord want rond 5u besloot mijne chauffeur om door te gaan.
Positieve punten waren toch wel zeker de wc's en den toog, bijna nooit aanschuiven!! Al bij al was 't niet slecht, maar ik vond het niet perse beter dan vorig jaar. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Wel ik zag ook plots dat die één er zijn kopke bij gelegd had, juist lijk een hond die ging slapen :p Ik vermoed dat de ene kapot was en dat ze dan maar de andere ook gelost hebben. Ik vond het eigenlijk beter zonder die sfinxen. |
+1
heb kort filmke waar ge die ene sfinx gans ingezakt zag liggen.. was wel plezant om zien in feite.. en zonder sfinxen was idd wel beter.. |
|
|
| Phortastic |
Redelijk vet setje van MIKE precies :D
Oxia - Domino :eyes:
Mike roelt :) |
|
|
| Bertn |
en het volk dat daar aant lusiteren was? was er een beetje ambiance?
die tracklist van armin ziet er trouwens nog niet zo slecht uit:) |
|
|
| Loraine |
Knap werk Kelly ! :eyes: En ziet er gezellig uit. :toothless
Toch zeker 1 BETA en 1 GTA herkend :clown:
Dark Apostle kun je haast nie over 't hoofd zien:
 |
|
|
| Real |
Armin: meh, paar goede plaatjes, veel saaie plaatjes
Markus: al wat beter, enkel spijtig dat hij die afgrijselijke Without You wéér draaide
Jan: een paar goede hitjes gedraaid, maar technisch was hij enorm zwak :o
M.I.K.E.: een heel pak lekkere plaatjes, en dan onverwachts Estuera - Flow. :D Kben wel ENORM teleurgesteld dat hij z'n remix van Albert Vorne - A Leaden Day niet heeft gedraaid. :(
Over het algemeen was het wel plezant, kheb mij goed geamuseerd, en veel toffe Beta's gezien. Nog eens bedankt aan Zehra & Jasper voor de lift.
M.I.K.E. had trouwens ook nog Marky Star - Disco Freak gedraaid. |
|
|
|
|