|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Hey mannekes, gulder zijt nimeer aant zagen dit is wildkap!
FF serieus, Anke waarom is het in godsnaam nu ooooh zo erg dat mensen het slecht vonden? Ist Illusion Heilig Und Volmaakt? BETA's zitten al sinds het begin der tijden te kankeren en zeveren...maar wat blijkt...oh..amai dit is een forum of een messageboard, een medium dat over de hele wereld is gekend voor zijn gekanker en gezaag.
Dat er mensen waren die op voorhand al zaten te mekkeren, vond ik ook voor niets nodig, dat mensen erna hun ongenoegen uiten is hun volste recht. Niemand verplicht u hun mening te volgen, derbij BETA's zijn over het algemeen aparte individuen die beschikken over een autonoom en niet serieel verbonden verstand, maw hun persoonlijke mening is hun persoonlijke mening en alleen hun persoonlijke mening.
Er zijn BETA (of TA's) die neerkijken Trance Energy of recenter Trancesession (heb me er nochtans redelijk goed geamuseerd en ik keek er helemaal niet op neer), net zoals er BETA's zijn die neerkijken op uplifting, progressive of hardtrance. Iedereen heeft recht op zijn afkeer en al het u niet aanstaat, leest het dan gewoon nimeer, doe ik ook.
Mensen moeten eens gaan leren hier dat er hier niemand is die voor de rest spreekt, niemand. Als 10 BETA's "boeh" roepen en 5 "jeuj" en 2 "godverdomme mijn bier is op!", dan is dat zo en dan moet daar niet meer van worden gemaakt dan dat het is.
seg, save the rainforest! |
|
|
| mrcanon |
| Anke, als ge echt eens een goe tranceplaat wilt horen moet ge keer naar Perry O'Neil - Bass Society luisteren :toothless :clown: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
trance kenner
als je met mijn tiepfout lacht :rolleyes: |
neen zielig mens :rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
RebeL9 :toothless |
I second this !
RebeL9 zal u alles over trance leren.
En als hij er niet is, zoek dan achter
Torontotrance
Dj Mikey Mike
Mr. Mystery
UWM
... |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Originele versiertruc Hydra! :toothless |
damn... busted. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
I second this !
RebeL9 zal u alles over trance leren.
En als hij er niet is, zoek dan achter
Torontotrance
Dj Mikey Mike
Mr. Mystery
UWM
... |
Je vergeet KAKAAAAKLOL |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Je vergeet KAKAAAAKLOL |
:stongue: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
I second this !
RebeL9 zal u alles over trance leren.
En als hij er niet is, zoek dan achter
Torontotrance
Dj Mikey Mike
Mr. Mystery
UWM
... |
Tigerclaw niet te vergeten !
edit: en tiestoinmix ! |
|
|
| anke |
RebeL9 heb ik hier nog niet gezien
ofw as dat een grap? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by anke
RebeL9 heb ik hier nog niet gezien
ofw as dat een grap? |
Het forum is meer dan alleen Beta he ;) |
|
|
| mrcanon |
| ^k'denk da ze het eigenlijk alleen over BETA had |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by anke
RebeL9 heb ik hier nog niet gezien
ofw as dat een grap? |
Het forum is meer dan dit Belgische gedeelte alleen, hoewel ge hierbuiten niet echt een deftig gesprek kunt voeren. Op de Music Discussion zitten nogal veel retards. :nervous:
Niemand is hier trouwens de "grootste trance kenner". Iedereen heeft hier zowat zijn eigen stijl, sommigen horen graag Tiesto, sommigen M.I.K.E., en zelfs een paar verdwaalde zielen Armin Van Buuren.
In feite ben ik zowat de enige die nog wat smaak heeft. :o |
|
|
|
|