return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Devilex
Ik vind dat hele VIP gedoe zo belachelijk é, ze nemen meer dan de helft van de zaal in en voorwa!? Om op een verhoog wa te kunnen staan.
Den Backer
quote:
Originally posted by Devilex
Ik vind dat hele VIP gedoe zo belachelijk é, ze nemen meer dan de helft van de zaal in en voorwa!? Om op een verhoog wa te kunnen staan.


+ eten + 1 glas champagne + apparte ingang + beter overzicht + het risico nie lopen da we weer als sardienen opeenstaan in regular



na vorig jaar kies ik liever voor zekerheid... ze gaan mij geen 2 keer liggen hebben...
en op vip area achteraan was der vorig jaar nog vééélllll ambi he...
Real
Ivm illusion 18y: had ik geweten dat het geluid aan de zijkanten van de zaal in orde was, was ik wel ergens anders gaan staan. Ik stond in het midden en het geluid was BARslecht tijdens Tiesto zen set. Ik vond er dus ook niks aan. 'k Heb geen idee of ik dit jaar ga. :nervous:
Bl@ckOut
kheb vorig jaar zowel in't midden als in vip gestaan, en kmoet zeggen dat de vip toch wel wa comfortabeler was ja.

edit: ma kpeis ni da'k 40 euro ervoor gaan neerleggen ze. Kvraag mij eigenlijk af waarom da nu ineens 10 euro meer moet zijn dan vorig jaar. Indexaanpassing of wa? :rolleyes:
FenixStyle
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
kheb vorig jaar zowel in't midden als in vip gestaan, en kmoet zeggen dat de vip toch wel wa comfortabeler was ja.

edit: ma kpeis ni da'k 40 euro ervoor gaan neerleggen ze. Kvraag mij eigenlijk af waarom da nu ineens 10 euro meer moet zijn dan vorig jaar. Indexaanpassing of wa? :rolleyes:


Het eten zou veel uitgebreider zijn dan vorig jaar, en er zoudne ook nog andere extra's beloofd worden...
kokkenmaster
quote:
Originally posted by FenixStyle
Het eten zou veel uitgebreider zijn dan vorig jaar, en er zoudne ook nog andere extra's beloofd worden...

Ja, ge krijgt misschien nog zo'n oplichting fluitje of een fluostick gratis ;)

Vorig jaar was spijtig genoeg overbevolkt door toeristen, terwijl Tiësto wel een superset draaide maar de voornoemde bezoekers kreeg em spijtig genoeg niet aan het dansen omdat die enkel de hitjes verwachtten... :nervous:

Dit jaar ben ik er zeker bij... Armin en Schulz :eyespop: Van MIKE zijn nieuwe stijl ben ik niet echt een fan, al hoeft voor de 1000e keer Universal Nation of Strange World ook niet meer te passeren voor mij... Zal wel de 20 euro worden... 40 vinnik er ietsje over en champagne is op zo'n evenementen toch niet te zuipen. Ik gebruik die 20 gewonnen euros dan wel voor een beter flesje thuis :)
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by FenixStyle
Het eten zou veel uitgebreider zijn dan vorig jaar, en er zoudne ook nog andere extra's beloofd worden...

Eten, eten, op zo'n feest moet ge drinken, dansen en genieten van de muziek :D

't zal voor mij alleszins ook een 20 euro ticketje worden :)
FenixStyle
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Eten, eten, op zo'n feest moet ge drinken, dansen en genieten van de muziek :D

't zal voor mij alleszins ook een 20 euro ticketje worden :)


Als het van mij afhangt wsl ook, eerst zien wat de rest doet..
Veel eten doe ik zowiezo al niet, want met een volle maag kan ik niet feesten.. :D
Enja ook al is de sfeer op de VIP-stage mss ook wel goed, ik verkies toch de sfeer voor aan de dj-booth.. :)
Antony
khoop da er in de regular trug free hot-dogs zijn ja...

en is er dat weekend dan trug een studio54?
FenixStyle
quote:
Originally posted by Antony
khoop da er in de regular trug free hot-dogs zijn ja...

en is er dat weekend dan trug een studio54?


Studio 54 vindt een week later plaats, normaal gezien delen Illusion en Studio 54 de installaties maar dit jaar zou dit te veel verbouwingswerken met zich meebrengen omdat beide concepten té vee verschillen.

En op de affiche staat dat er weer free food is voorzien ja ;)

_Jedi
Ik vind de line-up wel heel goed wat Trance betreft,
misschien ga ik ook wel.
Jasperovitsj
Ey, welcome back Jan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 
Privacy Statement