|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| Spijtig dak er zelf ni bij kan zijn. Normaal gezien is Illusion Sportpaleis wel een jaarlijkse afspraak, maar dees jaar dus niet... :( (volgende keer rekening mee houden als ik een reisje boek ;)) |
|
|
| De Geert |
Jasper & Zehra
BZRK
mrcanon
Bl@ckout
FenixStyle
christina
Push2005
TOR
progrez
Ataraxya
Rafic (Dark Apostle) + Valerie
Synthesia
domineesje + whuke + 1 mss
pheatus + hydra
MikeVee
Devilex
De Geert |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Crank |
:nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
^ +1
Albert Vorne zou ik ook wel zien zitten :crazy: |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Devilex
Zolang die dwaze bootleg van Rune Calabria en Plastikman Spastik eruit blijft ben ik ook al content. |
Die komen zeker voorbij. Ik verwacht u aan den toog op da moment. |
|
|
| Joker666 |
Jasper & Zehra
BZRK
mrcanon
Bl@ckout
FenixStyle
christina
Push2005
TOR
progrez
Ataraxya
Rafic (Dark Apostle) + Valerie
Synthesia
domineesje + whuke + 1 mss
pheatus + hydra
MikeVee
Devilex
De Geert
Joker666 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Progrez
Die komen zeker voorbij. Ik verwacht u aan den toog op da moment. |
Gij hebt de goeie instelling :D |
|
|
| Bunz |
aha, ik zie dat vrijdag de perfecte dag is om eindelijk dan nog eens naar de platenwinkel te gaan :)
en op het event zelf benk dan natuurlijk ook weer aanwezig |
|
|
| kokkenmaster |
Heel graag: Robbie Rivera - Float Away (Gabriel & Dresden rmx)
Heb ik een stronthekel aan (en nog maar 1x gehoord): Plastik Fantastik... (Katana zouden ze daarom moeten omverknallen) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Heel graag: Robbie Rivera - Float Away (Gabriel & Dresden rmx)
Heb ik een stronthekel aan (en nog maar 1x gehoord): Plastik Fantastik... (Katana zouden ze daarom moeten omverknallen) |
Katana is ne vuilen toerist, sinds zijne "Play It Louder" (terwijl da ge het beter zoud stiller zetten als da opligt, of mss zelfs af) ben ik hem echt gaan haten! Zijn Katana-geluidjes samen met wat oude platen :nervous: . Als hij zijn plaat dan ziet in ASOT denkt hij waarschijnlijk: "Ow yeah I made another bomb!"
Not! Afvoeren graag, dank u! :happy2:
BTW: Zijn volgende plaat "Sex" is al af, eens benieuwd welke samples uit oude platen hij hier in gebruikt. |
|
|
| Den Backer |
Jasper & Zehra
BZRK
mrcanon
Bl@ckout
FenixStyle
christina
Push2005
TOR
progrez
Ataraxya
Rafic (Dark Apostle) + Valerie
Synthesia
domineesje + whuke + 1 mss
pheatus + hydra
MikeVee
Devilex + Den Backer + min. 4
De Geert
Joker666 |
|
|
| TOR |
Een M.I.K.E. producer set :crazy:
..hoewel we al verwend zijn geweest op de album release party :D
En Plastic Fantastic komt ZEKER voorbij, mark my words :p
Gewoon zorgen dat je genoeg alcohol binnen hebt tegen dan :toothless |
|
|
|
|