|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ge moet ergens beginnen
Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten,ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook.
|
vind ik een goedje ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
(m.a.w. als ik een topDJ ga zien dan verwacht ik exclusieve promo's, het is daar dat ik mijn geld voor neertel... En hier gaan Armin en Schulz meestal zwaar de mist in)
|
denk dat dat een verkeerde redenering is |
|
|
| Devilex |
| Ik denk eerlijk gezegd dat een Markus set zoals hij in GDBC speelt in zo een zaal als het Sportpaleis totaal niet tot zijn recht komt. Wie de dj's wil horen draaien zoals in hun shows trekt best naar Armadanights of naar Ibiza. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
denk dat dat een verkeerde redenering is |
Niet echt, meeste grote Dj's houden zich daaraan :p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik denk eerlijk gezegd dat een Markus set zoals hij in GDBC speelt in zo een zaal als het Sportpaleis totaal niet tot zijn recht komt. Wie de dj's wil horen draaien zoals in hun shows trekt best naar Armadanights of naar Ibiza. |
Akkoord, hij speelt op zo een grote evenementen harder, da kan ik goe begrijpen, maar kheb het dan over sommige platen, niet een volledige GDJB. |
|
|
| kokkenmaster |
Ticket is ondertss ook binnen al heb ik zo hard getwijfeld.
Vorige week vrijdag HET feestje gedaan in Turnmills met een uitzinnig publiek... Als gevolg hiervan ga ik steevast vergelijken (I know I will) en het direct een pak minder vinden, aangezien iedereen al stil staat bij een iet of wat onbekende plaat.
Voor de dj's hoeft het ook niet meer. Ik ben niet meer zo'n Armin fan het laatste jaar. Markus was super op TL maar zal weer krak dezelfde set spelen en M.I.K.E, saai op de Amnesia Tour. Hopelijk beter nu...
Wat mij dan wel over de streep heeft getrokken. Feesten met de maatjes aangezien we van overal komen en ik niet iedereen wekelijks tegen het lijf kan lopen... |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
, aangezien iedereen al stil staat bij een iet of wat onbekende plaat. |
behalve Push2005 dan, die wil nieuwe dingen horen van de dj's
sorry, maar ik hoor die liever eerst eens thuis of eender waar, maar iets onbekend, al is het een toty kandidaat, hoeft niet als primeur in een bomvol illusion sportpaleis feesje.
mjah, zolang we niet met 12000 (of weet ik veel) Beta's zijn, kan niet altijd iedereen tevreden gesteld worden die komt. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Antony
sorry, maar ik hoor die liever eerst eens thuis of eender waar, maar iets onbekend, al is het een toty kandidaat, hoeft niet als primeur in een bomvol illusion sportpaleis feesje. |
wel ik hoor ook liever een plaat thuis eerst, das erg raar. En als ik ze dan enorm goe vind en ze dan op een event hoor ingemixt worden dan geeft da wel een goe gevoel. Als ik morgen Bass Society ga horen opkomen zal't alle remmen los zijn :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
behalve Push2005 dan, die wil nieuwe dingen horen van de dj's
sorry, maar ik hoor die liever eerst eens thuis of eender waar, maar iets onbekend, al is het een toty kandidaat, hoeft niet als primeur in een bomvol illusion sportpaleis feesje.
mjah, zolang we niet met 12000 (of weet ik veel) Beta's zijn, kan niet altijd iedereen tevreden gesteld worden die komt. |
Ik vraag geen set vol dingen die ik nog nooit gehoord heb é ;)
Maar een plaatje of 5 op een set van 2uur zou toch wel mogen vind ik. Meestal is het anders; ik ben al naar veel events geweest, dat bederft het niet helemaal voor mij ze... Kvind het alleen bijzonder jammer.
En dikwijls zijn mijn Tunes of the year, die tracks die ik voor het eerst ergens live hoor ja.
Ik denk maar aan Johan Gielen - Magnitude op Trance Energy :crazy: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by mrcanon
wel ik hoor ook liever een plaat thuis eerst, das erg raar. En als ik ze dan enorm goe vind en ze dan op een event hoor ingemixt worden dan geeft da wel een goe gevoel. Als ik morgen Bass Society ga horen opkomen zal't alle remmen los zijn :D |
tis da gevoel dak bedoel :p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Antony
tis da gevoel dak bedoel :p |
Bij u zalt dan bij Sam Gooris zijn, maar ik weet niet of Armin zo plat zal gaan :p ;) |
|
|
| Antony |
| amai, als ik díé hoor opkomen gaat het dak er af :crazy: |
|
|
|
|