|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
is er iemand die nog kaarten nodig heeft voor 19 Years Illusion? Vandaag mailke gehad van Free Record Store dat ik een duo ticket heb gewonnen. Ik verkoop dus de twee kaarten die ik al had aan 30 euro.
Vrijdag ga ik naar Soundstation, dus eventueel kan ik ze daar persoonlijk afgeven en anders aan het sportpaleis
pm voor degene die interesse heeft :) |
|
|
| domineesje |
Het wachten is voorbij: hier is de line-up
Main
22.00 - 23.00 Wout
23.00 - 00.00 Ronald van Gelderen
00.00 - 02.00 Armin van Buuren
02.00 - 03.30 Markus Shulz
03.30 - 04.30 Jan vs Kane
04.30 - 06.00 MIKE
06.00 - 07.00 Nico
Level
22.00 - 00.00 Lins
00.00 - 02.00 David
02.00 - 04.00 Basto!
04.00 - 06.00 Christophe
Retro
23.00 - 00.00 DJ Ghost
00.00 - 01.30 Franky Kloeck
01.30 - 03.00 Kane
03.00 - 05.00 Jan Vervloet
05.00 - 06.00 Jan
Kick Da bass
23.00 – 00.30 Massiv vs the rebel
00.30 - 01.30 Q-ic
01.30 - 02.30 Coone
02.30 - 03.30 Furax
03.30 - 05.00 Ruthless
05.00 - 06.00 Gert |
|
|
| Jasperovitsj |
Miljaar, Mike speelt wel laat. :nervous:
Bon, dan hoeven we er in ieder geval al niet voor middernacht te zijn :) En dan zal Mike ook meer z'n eigen ding kunnen doen, aangezien het eventuele breezervolk dan al lang naar huis is :crazy: |
|
|
| domineesje |
| vrees ervoor dat ik MIKE zal moeten missen... :( |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
Main
22.00 - 23.00 Wout
23.00 - 00.00 Ronald van Gelderen
00.00 - 02.00 Armin van Buuren
02.00 - 03.30 Markus Shulz
03.30 - 04.30 Jan vs Kane
04.30 - 06.00 MIKE
06.00 - 07.00 Nico
|
Vroeg binnenkomen hoeft alleszinds niet :p
Schulz na Armin... Vreemd!
Jan & Kane draaien trance dacht ik dus dat moet nog wel doenbaar zijn om uit te houden. Mike staat wel redelijk laat... Tzal een lange nacht worden :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Jan & Kane draaien trance dacht ik dus dat moet nog wel doenbaar zijn om uit te houden. Mike staat wel redelijk laat... Tzal een lange nacht worden :D |
zal aan dat liggen, als die ons ritme niet houdt zijn we weg! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Een paar feestjes geleden in Illusion draaide Jan voor Mike dacht ik, en dat was echt wel een goeie set (Zonderland :crazy: ). En anders is hun set het ideale moment voor een plas- en eetpauze :p |
|
|
| Progrez |
Da wordt weer een standaardsetje van Markus. Van mij hadden ze die op 22u mogen zetten. Of op 6u.
Soit. Ik verwacht niks, dan kan het alleen maar meevallen. |
|
|
| Config |
thad beter
Markus
Armin
Mike
RvG geweest.. :sadgreen: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een paar feestjes geleden in Illusion draaide Jan voor Mike dacht ik, en dat was echt wel een goeie set (Zonderland :crazy: ). En anders is hun set het ideale moment voor een plas- en eetpauze :p |
Jep, en Eternal Voices (Airwave Remix) ... Was een erg goed setje :)
Kane moest op 18y draaien voor die lul van een Ton T.B. en toen was hij ook bijzonder goed. |
|
|
| Bl@ckOut |
^Ton TB viel mij nogal tegen vorig jaar.
en gene Regi :( :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik ga er toch al zijn rond 23.00 denk ik, als ik te lang thuis blijf zitten wachten wordt ik vreselijk lui. |
|
|
|
|