|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| Als het goed is ben ik vanaf morgen in het bezit van een kaartje :D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Sorry opperhoofd! |
Heel goed onderdaan! Gewoon hoofd houden :whip:
:p |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Vraag alstublieft een Belgisch forum aan wilt gij!
Don't ban me cuz I'm beautiful, tis eerder Don't ban me cuz I'm ignorant |
Ok meneer !_PeTrUs_! da Addicted Priest, omdat gij het zegt
:rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
Ja heb toch besloten te gaan! Denk dat het idd zoon once in a lifetime dingesje word :D
Ga dus dat kaartje mar halen tegelijk met die van Qontact, ze zullen weer blij met me zijn :D |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Woei.. heb ook maar ff een kaartje besteld. Ik moet dit gewoon meemaken :) Heb er phat veel zin in! |
|
|
| basd |
| Bas en Bram gaan ook :) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Woei, ik heb 'm nu binnen :) Er gaan dus een hoop mensen... Nice! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Woei, ik heb 'm nu binnen :) Er gaan dus een hoop mensen... Nice! |
kut vergeten vandaag.. nou ja dan morgen maar :D |
|
|
| tango |
[18:53] Ondanks het slechte weer zijn er afgelopen weekend bijna 10 duizend tickets verkocht voor Tiesto in Concert, 10 mei in het Gelredome te Arnhem.
[18:54] <[TaNGo]> WTF
[18:54] <[TaNGo]> waar staat dat?
[18:54] partyscene
Dat jullie het weten :)
grtz,
TNG |
|
|
| Teal'k |
oke das dus een stille hint voor iedereen die wil gaan:
HALEN!!!!!!!! EN SNEL!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Odyne |
| ik heb sinds vandaag mn kaartje :D (en Flipper01 ook!! ;)) |
|
|
| @ddicted |
| Kaartje is binnen :) |
|
|
|
|