|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DJ PíO
This is like a dream come true for me. I hope it's even better than the Dutch Dimension solo at the HMH. I love this country :disbelief |
Don't think it's gonna be better than DD.. That was a party where there were only 'real fans'. Think ID&T makes a lot advertisement for this party but however.. I'm gonna to this party too ;)
Woei! |
|
|
| kreischer2000 |
| ! hier moet ik gewoon heen!!!!!!!!!!! |
|
|
| Odyne |
| Ondanks dat dit net de zaterdag voordat mijn eind examens beginnen ga ik er toch waarschijnlijk wel heen!! kan dan ten eerste wel wat afleiding gebruiken en mn eerste examen (kunstgeschiedenis) heb ook pas vrijdag :toothless |
|
|
| Nook |
| het was zelfs op het sbs6 nieuws, liveoptredens met strijk orkest. |
|
|
| Little Theseus |
sterallures?
grootheidswaanzin?
Ik weet het niet, niks negatiefs over Tiesto, maar je kunt wel erg ver gaan met het ophemelen van 1 persoon.
Dutch Dimension kan onmogelijk worden overtroffen maar het zal vast een gezellige picknick worden. |
|
|
| Jappio |
w00t in 1 dag al 40 posts..
En dat allemaal van mensjes die DD hebben gemist whahahaahah :D
     
Maar toch ga ik ook van de week ff kaartje halen.. DjSuez gaat ook mee bij deze :D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Dutch Dimension kan onmogelijk worden overtroffen maar het zal vast een gezellige picknick worden. |
Het veld is groot genoeg :D |
|
|
| DJ Bazz |
| hier zal ik bij zijn, van de week maar ff kaarten halen! |
|
|
| Ding Chavez |
Klote is dus dat je wel binnen een paar dagen moet beslissen en kaarten moet kopen. Morgen begint de voorverkoop al en het zal natuurlijk weer hard gaan... Ik weet het nog steeds niet :/
GreetZ, DC |
|
|
| Teal'k |
| Vet hoor!! ik ga zekers ook.. eerst ff kijken of ik hier nog wat lamballen kan meesjouwen, en anders gaat ik wel gewoon op mezelf en zie ik wel :D |
|
|
| Dj Lex |
| Mja twijfel nog een btje, zelfde argument als Ding Chavez, tis nog zo ver en je moet snel beslissen. |
|
|
| Teal'k |
| Bedoel je ver in tijd, of ver in afstand? |
|
|
|
|