|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by Remy D
Zeer betrouwbare bron: 1:00 tot 1:30 eenmalige liveset van Gouryella wat tevens dan de primeur wordt van hun nieuwe nummer en aankondeging van de cd. :D:eyes: |
Gaaf :D
Nou maar hopen dat het ook echt klopt.. |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Remy D
Zeer betrouwbare bron: 1:00 tot 1:30 eenmalige liveset van Gouryella wat tevens dan de primeur wordt van hun nieuwe nummer en aankondeging van de cd. :D:eyes: |
Dat lijkt me niet waarschijnlijk, aangezien Tiesto helemaal niks meer te maken heeft met Gouryella.
Ferry Corsten gaat het Gouryella-album afmaken met de producer waarmee hij Ligaya heeft gemaakt (naam ff kwijt). |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ferry Corsten gaat het Gouryella-album afmaken met de producer waarmee hij Ligaya heeft gemaakt (naam ff kwijt). |
Die man van de marco borsato nummers???
Maar lijkt me idd ook niet waarschijnlijk omdat Tiësto niet meer aan het gouryella project meedoet.
Geloof dat de enige support act die bekend is Junkie XL is, als dat tenminste waar was :)
GreetZ, DC |
|
|
| Bouma-Bros |
Ja die producer van Borsato ja. Daar gaat Ferry het Gouryella album mee afmaken.
Over eventuele support acts is nog niks bekend en dat zal ook wel niet bekend gemaakt gaan worden. ;) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ja die producer van Borsato ja. Daar gaat Ferry het Gouryella album mee afmaken.
Over eventuele support acts is nog niks bekend en dat zal ook wel niet bekend gemaakt gaan worden. ;) |
Vraagje:
Je had me toen gezegd dat Tiesto Dariush had gedraait op IC, maar je wist de titel niet(of die was nog niet bekend). Weet je hem misschiew nu wel??? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vraagje:
Je had me toen gezegd dat Tiesto Dariush had gedraait op IC, maar je wist de titel niet(of die was nog niet bekend). Weet je hem misschiew nu wel??? |
Dariush_-_Accidia-Vinyl-2003
is dat denkik.....erg vette plaat, vooral de Ira mix :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dariush_-_Accidia-Vinyl-2003
is dat denkik.....erg vette plaat, vooral de Ira mix :) |
Ik hoop het dat het dan de Ira mix is want de Cowboy extended mix is het niet. Thnx en Ira mix heb ik bijna binne dus zal zeggen of die het is. :) |
|
|
| MaGiK54 |
Tiësto in Concert uitverkocht
Dat Tiësto het allereerste dance concert geeft is niet zo vreemd. Vorig jaar heeft de dj zo’n beetje alle prijzen gewonnen die in de dancescene te winnen zijn en begin dit jaar kwam daar nog de Nederlandse Nationale Popprijs bij. Alsof dit alles niet genoeg was ontving hij in maart dit jaar de Dancestar Award voor ‘Best International DJ’ in Miami tijdens de Winter Music Conference.
(bron partyscene)
A=001 Ingang A B=002 Ingang B UITVERKOCHT ! € 45,00
(bron ticketbox)
Dus peeps die geen kaarten hebben, kunnen nu de hoofdprijs gaan betalen voor een zwartkaartje :D
English: Tiesto Solo is sold out !! |
|
|
| stampertje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
A=001 Ingang A B=002 Ingang B UITVERKOCHT ! € 45,00
(bron ticketbox)
|
is het eigenlijk zo dat het publiek in tweeen wordt gedeeld, een gedeelte op de tribune en een op het veld :whip: . Dit dacht ik naar aanleiding van een feestje vorig jaar in het gelredome (Big Night:whip: ) en de kaartjes A en B???
lijkt mij niet zo relaxed!?
iemand al iets van een plattegrond gezien? |
|
|
| jploveparade |
Wie heeft er allemaal A en wie B?
Me got -B- :) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ferry Corsten gaat het Gouryella-album afmaken met de producer waarmee hij Ligaya heeft gemaakt (naam ff kwijt). |
John Ewbank!
ik heb een dikke vette A op m'n kaartje:) |
|
|
|
|