return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 94)
View this Thread in Original format
TranceFool
OMFG die eerste clip is vet.....de opening :D

En over die DVD....komt daar niet gewoon dat ene uur op met de making of dan, lijkt mij wel...
kreischer2000
quote:
Originally posted by TranceFool
OMFG die eerste clip is vet.....de opening :D

En over die DVD....komt daar niet gewoon dat ene uur op met de making of dan, lijkt mij wel...


IDD die eerste clip is echt vet!!! kippenvel!
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Flipper01
Misschien kunnen ze er wel de volledig liveset van 8 uur op zetten zonder reclame en interviews


Dat kun je denk ik nu al wel uit je hoofd zetten :)
Reken denk ik idd maar niet op meer dan een uur / twee uur, met wat extra's... Kan het misschien nog altijd meevallen.

GreetZ, DC
Switch
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik gebruik m'n CUE's om muziekcd's mee te branden, mp3 cd's heb ik nog nooit geprobeerd.
Het meest gebruik ik m'n CUE's voor winamp, dan kan ik in m'n set makkelijk skippen naar de nummers en kijken hoe ze heten:



Het cutten van mp3's met een CUE file is wel een programma voor, waarschijnlijk dus musiccutter. Ik heb het wel eens gebruikt, maar ik heb het al lang niet meer.


hey Flipper heb je dat script voor mij? ik kan em nergens vinden op winamp.com :/
Disney
quote:
Originally posted by Switch
hey Flipper heb je dat script voor mij? ik kan em nergens vinden op winamp.com :/


Hij staat niet meer op winamp.com.

Hier nog wel!

Enjoy :D
raoel
Dat ias een flexe plug in voor winamp!
Die ga ik veel gebruiken, hoef je tenminste niet meer de hele tijd te zoeken als je een bepaald nummer moet hebben in een set.
TimeportE
werkt die wincue ook in winamp3?
Flipper01
quote:
Originally posted by TimeportE
werkt die wincue ook in winamp3?

Da's een goeie vraag..
Ik gebruik Winamp 2 omdat ik die toch wat gebruiksvriendelijk vind dan winamp3 en wat ook best meegeteld kan hebben was dat dat CUE proggie niet werkte..
Disney
quote:
Originally posted by TimeportE
werkt die wincue ook in winamp3?


NEE!!!

Helaas...

Eigenlijk maakt het ook niet uit, want Winamp 3 zuigt toch :toothless
TimeportE
quote:
Originally posted by Disney
NEE!!!

Helaas...

Eigenlijk maakt het ook niet uit, want Winamp 3 zuigt toch :toothless

ik heb corneramp en da vind ik wel fijn eigenlijk dus.. :) (voor de rest zuigt winamp3 idd)

Switch
aapies Winamp3 roeleert, jullie zijn gewoon te conservatief! :)

ik vindt het ideaal aangezien ik verschillende mappen heb met muziek. dus kan ik zo een playlist selecteren en een bepaalde map dus afspelen
jploveparade
off-topic alert..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 
Privacy Statement