|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Weet iemand al wat de meer waarde is van een VIP-ticket. Je staat natuurlijk niet in de rij, maar voor ee besparing van 30 euro sta ik wel ff een half uurtje in de rij. Dus...... wat nog meer. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Weet iemand al wat de meer waarde is van een VIP-ticket. Je staat natuurlijk niet in de rij, maar voor ee besparing van 30 euro sta ik wel ff een half uurtje in de rij. Dus...... wat nog meer. |
een beurt van Monique?:D:toothless |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Stiffmaster
somebody knmow how many tickets are already sold? |
At the moment between 10.000 and 15.000 tickets are sold..... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
een beurt van Monique?:D:toothless |
Ik dacht het, jij schrijft het :toothless |
|
|
| Dj Lex |
Ja ga hem morgen toch maar halen, tis nu slecht weer en de winkels zijn zo dicht
genoeg smoesjes voor vandaag :D |
|
|
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
At the moment between 10.000 and 15.000 tickets are sold..... |
thank you! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
uhh ja! No prob. :eyes: :crazy: :tongue2
Morgen denk ik ook maar kaartje halen, gaat toch wel erg snel en zou erg balen als ik het mis...
Ff kijken op ze ze bij de Magik ook hebben, en dan niet van die lelijke van ticketbox.. Is toch leuk zoon kaaart boven je bureau, kheb die van DD ook nog steeds, collectors item inmiddels :p |
ik moest m toen inleveren :whip: |
|
|
| kreischer2000 |
| ga mijn kaartje ook morgen halen, gaat volgens mij best wel snel die vekoop! |
|
|
| mr.marcello |
| Yeah!! 'K heb 'm ook binnen!! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Yeah!! 'K heb 'm ook binnen!! :D |
ik ook! :tongue2
En ook een kaartje voor Three O' Three.
Dit word echt weer een top feest!
Volgens Montana is het geheel uitverkocht na komend weekend!
Wel beter trouwens, nu komen alleen de echte fans... (hij heb er wel veel dan :p ) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik gaat m zo halen....
EDIT:
Heb m binnen :D |
|
|
| Teal'k |
| Ik heb em ook! :) Hebbernoualzinin!! |
|
|
|
|