|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Het zou mooi zijn als Madonna ff langs zou komen om wat nummertjes te zingen, ze is nu toch in Europa dus waarom niet eigenlijk !! |
Jammer dat tiesto geen officiële remix mocht maken...
hehe sander kleinenberg is nu bezig om de volgende single van madonna te remixen :p :p |
|
|
| DJ D-Man |
Het zou mij niks verbazen als Cor Fijneman ook een klein gastoptreden komt doen, misschien samen met Jan Johnston.
Venus is het thema, en ze zijn Cor de laatste tijd nog al aan het promoten bij Black Hole, dus... |
|
|
| MaGiK54 |
| Wij gaan 17:00 rijden vanuit Den Haag. We zetten de auto bij de Gelredome (betaald parkeren ?? en hoe duur ??) en nemen een bus naar de Korenmarkt om wat te eten en nog ff te chille. Ik neem aan dat de Korenmarkt dicht bij CS ligt. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wij gaan 17:00 rijden vanuit Den Haag. We zetten de auto bij de Gelredome (betaald parkeren ?? en hoe duur ??) en nemen een bus naar de Korenmarkt om wat te eten en nog ff te chille. Ik neem aan dat de Korenmarkt dicht bij CS ligt. |
jah hooguit 5 minuutjes lopen :) OMG nog 8 uurtjes :D:D cant wait :crazy: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Het zou mij niks verbazen als Cor Fijneman ook een klein gastoptreden komt doen, misschien samen met Jan Johnston.
Venus is het thema, en ze zijn Cor de laatste tijd nog al aan het promoten bij Black Hole, dus... |
Vast wel. Ook omdat die kerel van ID&T het in een interview al had over gast DJ's. Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als Ferry of Armin nog het podium zou bestijgen :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by _greggy_
This is my phone number :
+33 6 63 69 08 79
We'll try to meet you at 7h30PM.
5 Hours left before leaving our Cheesy Music Country !!! |
i understood it was 8H30 :conf: Ah well.. we'll see what happens :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wij gaan 17:00 rijden vanuit Den Haag. We zetten de auto bij de Gelredome (betaald parkeren ?? en hoe duur ??) en nemen een bus naar de Korenmarkt om wat te eten en nog ff te chille. Ik neem aan dat de Korenmarkt dicht bij CS ligt. |
Ja heel dicht bij.
Ik ben tegen 19:00 uur ook wel in Arnhem.
Maareh..wat gebeurt er nou allemaal?? Dat bij Flipper is ene leuk idee, maar best laat pas op het forum gezet.
Gaan daar nog mensen heen, of chillen we gewoon in het centrum?? Ik snap er niets meer van wat iedereen doet :S
Ik ben dus als niemand naar die meeting bji Flipper gaat rond 19:30 op dat meeting punt bij CS. Anders bel maar :)
Maareh..Miss P. hoe zit het nou met die Engelsen/Duitsers?
Voor zover ik weet is de NL pre meeting om 7:30, als in 19:30. Niet 8:30. Bel anders ff als je in Arnhem bent. |
|
|
| Flipper01 |
Misschien is het handigste als we om 19:30 uur voor het station een pre-meeting houden!!
Dan kijken we daar wel wie er bij mij thuis komen.. |
|
|
| Ding Chavez |
Dat lijkt me ook goed, of dat we een half uurtje eerder afspreken op cs? Als dat nog te communiceren valt naar iedereen :) Ik red het in ieder geval niet om 19:00 bij jou, maar anders kan ik ook zelf wel wat later komen.
GreetZ, DC |
|
|
| HBtje |
| hmmmmm nu snap ik het dus ff niet meer. 7 uur op station / half 8 op het station of toch eerst naar flipper of na de pre-meet pas na flipper hmmmmmmmz :S |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Flipper01
|
Leuk idee, maar ik kom niet. |
|
|
|
|