|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Misschien is het handigste als we om 19:30 uur voor het station een pre-meeting houden!!
Dan kijken we daar wel wie er bij mij thuis komen.. |
Laten we dit gewoon maar aanhouden!
 |
|
|
| moogwai |
Ik ben er ook om 19.30 bij de pre-meeting. Ik zou eigenlijk met een paar plaatsgenoten mee gaan, maar die willen niet zo vroeg gaan en ik wil niks missen natuurlijk. En het lijkt me ook leuk om een aantal TA-ers te ontmoeten die ik nog niet ken :)
Het wordt in ieder geval een onvergetelijke gebeurtenis... vooral omdat je niet weet wat je allemaal kunt verwachten bij het Concert... hopelijk is het echt een surprise party... ik heb er in ieder geval zin in!!! |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Laten we dit gewoon maar aanhouden!
|
ok dan ben ik dr :)
dus:
- Ding Chavez
- DJ_Massive
- Flipper01
- HBtje
- Miss Proximus (??)
- moogwai
- Switch
- Snuggle
- Teal'k
- Total WooT
nog meer ?? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by moogwai
hopelijk is het echt een surprise party... ik heb er in ieder geval zin in!!! |
De suprise is dat Tiesto helemaal niet komt opdagen en dat het eigenlijk eeen Paul McCartney concert is. Hij heeft de naam van Tiesto misbruikt om de Gelredome alsnog uitverkocht te krijgen :nervous: |
|
|
| DJ Bazz |
| vraag: hoe laat zijn jullie weer van de pre-meeting terug? want ik ben er niet eerder dan 20.51 op het cs en ik wil eigenlijk wel ff opgepikt worden, aangezien ik alleen kom. wouter???:conf: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
De suprise is dat Tiesto helemaal niet komt opdagen en dat het eigenlijk eeen Paul McCartney concert is. Hij heeft de naam van Tiesto misbruikt om de Gelredome alsnog uitverkocht te krijgen :nervous: |
Jaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Eigenlijk hoopte ik hier al op maar is dus nog echt zo W00h00!!! Dit wordt echt een avond om nooit te vergeten :D :stongue: :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
vraag: hoe laat zijn jullie weer van de pre-meeting terug? want ik ben er niet eerder dan 20.51 op het cs en ik wil eigenlijk wel ff opgepikt worden, aangezien ik alleen kom. wouter???:conf: |
Bazz, denk niet dat dat een probleem wordt. 19:30 is die pre-meeting, dan gaan we ff wat eten (/ wiet halen :D) en dan zijn we denk ik rond 21:00 uur - 21:30 op het station om naar het Gelredome te gaan. Moet geen probleem zijn dus. Bel ff iemand van ons. Ik PM je mijn nummer wel.
ps. moet je in Arnhem ook je paspoort / Rijbewijs meenemen om wiet te halen? In Enschede wel. En het probleem is dus dat ik die in Den Haag heb laten liggen...paspoort dus. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
ps. moet je in Arnhem ook je paspoort / Rijbewijs meenemen om wiet te halen? In Enschede wel. En het probleem is dus dat ik die in Den Haag heb laten liggen...paspoort dus. |
Pff geen idee, maar het lijkt me heel sterk.
De laatste keer dat ik wiet heb gehaald hier is jaren terug, maar ik geloof dat m'n broertje van 16 het wel eens heeft gehaald en ik geloof niet dat hij een paspoort nodig had ;) |
|
|
| total woot |
Yo gasten, heb n kaartje over (of eigenlijk tijs08 heeft n kaartje over, maar dies aan t werk) als je m over wilt kopen --> pm me ff (of bel).
Grtz
WOoT
[EDIT]
Kaartje is alweer weg :)
(We welcome RV :D)
[/EDIT] |
|
|
| eieregooie |
| Whaaaaaa! Ik heb zin :D Hehe... Ik kom niet op de pre-meet trouwens... We gaan pas 20:30 weg hier, dan nog wat mensen ophalen en dan richting Arnhem... Dus... Ik zie jullie daar wel :) |
|
|
| TimeportE |
ik ben bij de preee-meeting, lijkt me leuk om daarna naar flipper te gaan, en daar wat te drinken, eten, babbelen :)
half 8 it is..
Tijd Treinstation/Locatie Spoor Richting Reisdetails
19:20 Nijmegen 1a Arnhem Intercity 3068
19:33 Arnhem 7b
ps. is het nu direct voor ns of iets derlangs zoals eerder werd aangegeven.. |
|
|
| HBtje |
| mjah kijk op dit moment is het dus 1 grote tering zooi op het stationsplein, dus die zogenaamde nep-mac zou best eens weg kunnen zijn, maar de pin-automaten staan er wel dus dan lijkt me dat we daar maar afspreken dan :) die pinautomaten staan bijna direct links om de hoek als je hal uitloopt, iets voorbij de kaartjes-automaten |
|
|
|
|