|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
dacht dat het nog niet gezegd was, maar Cor Fijneman - Exhibition wordt het thema-nr, aldus een woordvoerder van m'n platenzaak!:) |
Ik dacht dat het Venus (Tiesto remix) zou worden...:nervous: |
|
|
| eieregooie |
| Vin Exhibition maar beetje een suffe plaat... |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Vin Exhibition maar beetje een suffe plaat... |
dat zijn toch geen tijden om te posten joh:p
maar idd duffe plaat vind ik het ook |
|
|
| total woot |
idd, heb m net staan luisteren beetje suf plaatje, had ook liever Venus gehoord...
stond trouwens idd "TIESTO IN CONCERT THEME SONG" op, maar volgens mij zegt dat niks omdat Bazz m in dezelfde zaak heeft staan luisteren:D:D:D (Hemmes zeker bas?).
Grtz
WooT |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
dat zijn toch geen tijden om te posten joh:p
|
Ach, ik ben op "vakantie" :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ach, ik ben op "vakantie" :) |
Gezien je posttijden ben je dan zeker wel vaak op 'vakantie' :p
Zijn er nog mensen die 0:00 uur niet halen om te meeten?? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Gezien je posttijden ben je dan zeker wel vaak op 'vakantie' :p
|
Neej, ik werk 's avonds :) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by total woot
idd, heb m net staan luisteren beetje suf plaatje, had ook liever Venus gehoord...
stond trouwens idd "TIESTO IN CONCERT THEME SONG" op, maar volgens mij zegt dat niks omdat Bazz m in dezelfde zaak heeft staan luisteren:D:D:D (Hemmes zeker bas?).
Grtz
WooT |
ja was dus in Hemmes, ik vind het ook een matige plaat. |
|
|
| TimeportE |
| 12 uur is fine by me maar zal het denk je niet weer zoals bij capital worden, gewoon grote groep een deel van vloer innemen? :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
12 uur is fine by me maar zal het denk je niet weer zoals bij capital worden, gewoon grote groep een deel van vloer innemen? :) |
01:00 uur vind ik op zich een betere tijd. Om 0:00 uur issie pas een uurtje bezig! Maar oke :)
Ik zal vanavond het Gelredome wel even gaan 'verkennen'. Moet er werken bij een concert van Paul McCartney. Zal wel een hele grote cirkel trekken en daar "Tranceaddict" inzetten, dan reserveer ik een stukkie voor over 2 weken :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
01:00 uur vind ik op zich een betere tijd. Om 0:00 uur issie pas een uurtje bezig! Maar oke :)
Ik zal vanavond het Gelredome wel even gaan 'verkennen'. Moet er werken bij een concert van Paul McCartney. Zal wel een hele grote cirkel trekken en daar "Tranceaddict" inzetten, dan reserveer ik een stukkie voor over 2 weken :D |
1 uur vind ik ook prima! De kans is groter dat dan iedereen aanwezig kan zijn aangezien het pas om 23 uur begint zal niet iedereen al meteen aanwezig zijn..
Wel handig zo'n voorverkenning! Ik hoop alleen dat je circel straks nog wel zichtbaar is. |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by TimeportE
12 uur is fine by me maar zal het denk je niet weer zoals bij capital worden, gewoon grote groep een deel van vloer innemen? :) |
lijkt me een goed plan!:) was wel vet toen! |
|
|
|
|