|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| MarkzMan_X |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Haha is goed! K trek een wit/zwart gestreept overhemd aan met rode 3/4 broek! Dus laat je niet in de maling nemen:D |
K, k, is goed.
Hoe spreek je je naam eigenlijk uit? Krijsger2000? :P |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MarkzMan_X
Stay off the drugs, kid! :toothless |
Drugs are bad, mmmkay? :D
/me moet nog even wat jointjes kopen voor zaterdag en in zijn onderbroek vouwen :D |
|
|
| jploveparade |
Ah... moet ook nog wat inkopen doen!
*belt sneaky onderwereldfiguur*
;) |
|
|
| Ding Chavez |
Zo nog even wat voer voor de geruchtenamchine uit de Metro:
Tijdens de acht uur durende set zit er geen pauze in voor Tiesto. Sander Groet van organisator ID&T voorziet daarin geen probleem: "Hij kan even snel gaan plassen als er een plaat opstaat". Ook tijdens gastoptredens kan Neerlands bekendste dj niet op zijn lauweren rusten. Groet: "De gast-dj's doen allemaal iets samen met Tiesto. Hij staat dus de volle acht uur te draaien".
Jawel, gast-dj's. Ik neem aan dat de organisator zich niet zal verspreken door artiesten te verwarren met dj's. Dus! Gaat Ferry samen met Tijs nog wat ouwe Gouryella plaatjes doen?? Of wat kunnen we nog meer verwachten??
Ik heb er zin in :D
GreetZ, DC |
|
|
| MarkzMan_X |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Zo nog even wat voer voor de geruchtenamchine uit de Metro:
Tijdens de acht uur durende set zit er geen pauze in voor Tiesto. Sander Groet van organisator ID&T voorziet daarin geen probleem: "Hij kan even snel gaan plassen als er een plaat opstaat". Ook tijdens gastoptredens kan Neerlands bekendste dj niet op zijn lauweren rusten. Groet: "De gast-dj's doen allemaal iets samen met Tiesto. Hij staat dus de volle acht uur te draaien".
Jawel, gast-dj's. Ik neem aan dat de organisator zich niet zal verspreken door artiesten te verwarren met dj's. Dus! Gaat Ferry samen met Tijs nog wat ouwe Gouryella plaatjes doen?? Of wat kunnen we nog meer verwachten??
Ik heb er zin in :D
GreetZ, DC |
Of lekker Kamaya Painteren met Benno |
|
|
| Civic |
| quote: | Originally posted by MarkzMan_X
Of lekker Kamaya Painteren met Benno |
that would be amazing :) |
|
|
| SnuggLe |
Doen we nog een Mac-Meeting of wat dan ook?
Effe met een stel wat eten bij de Mac / Shoarma zaak van te voren?
Tenminste, lijkt mij wel geinig. 20:00 uur in de Mac ofzo en dan 21:00 uur richting Stadion. Moet ook nog ff langs de coffeeshop.
SnuggLe |
|
|
| TranceRulez |
oh yeah... hope they will broadcast the whole set like those 7 hours on 02-02-02 from DD... :D
CU there! |
|
|
| NetX |
| quote: | Originally posted by TranceRulez
oh yeah... hope they will broadcast the whole set like those 7 hours on 02-02-02 from DD... :D
|
and hopefully they donīt f*ck up like the Qontact broadcast... |
|
|
| MarkzMan_X |
| quote: | Originally posted by NetX
and hopefully they donīt f*ck up like the Qontact broadcast... |
Hmm, they ed up broadcasting Innercity 2002 too.
Back then too; 3FM and ID&T were broadcasting (sometimes simulatious.. where's the teamwork in that!) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Doen we nog een Mac-Meeting of wat dan ook?
Effe met een stel wat eten bij de Mac / Shoarma zaak van te voren?
Tenminste, lijkt mij wel geinig. 20:00 uur in de Mac ofzo en dan 21:00 uur richting Stadion. Moet ook nog ff langs de coffeeshop.
SnuggLe |
Ik vind het wel een plan. Ik sleep Spad en Fray wel mee, wilde toch al iets eerder richting Arnhem toe! :)
We houden contact via de foon ok? Want ik ga morgen richting A'dam en zal dan misschien nog 1 x online komen, maar dan houdt t ook op ;)
Wie nog meer?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik vind het wel een plan. Ik sleep Spad en Fray wel mee, wilde toch al iets eerder richting Arnhem toe! :)
We houden contact via de foon ok? Want ik ga morgen richting A'dam en zal dan misschien nog 1 x online komen, maar dan houdt t ook op ;)
Wie nog meer?? |
Schoed, bel maar. Ik kan vanaf Didam met 30 minuten in Arnhem zijn.
NIEUWS
-Het podium staat niet in het midden van de zaal, maar bestrijkt gewoon de hele korte kant van het stadion (aan de MacDonald kant)
-Om Tiesto staan 25 camera's heen, voor een soort van "Matrix"effect op de tv/videoopnames.
-Er is iets met een 'ronde schijf' op het podium ofzo, en een flyover
-Een paar zijpodia
Meer info volgt maybe nog.
Bron hou ik in bescherming ;) |
|
|
|
|