|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
jaja I'll be there enzo om 19.30
als de NS meewerkt :rolleyes: :thepirate |
|
|
| DJ PíO |
| Quick question, is the Gelredome next to the train station in Arnhem? If not, what's the easiest way to get there from the station? Thanks, P:) |
|
|
| Teal'k |
| aankomst 19:39 ook goed? :D anders sta ik 3 jaar van te voren te wachten in arnhem :P |
|
|
| tango |
En weer een mailtje voor HB-TiCPre! :o
grtz,
TNG |
|
|
| DJ_Massive |
| en nog een:clown: |
|
|
| HBtje |
LOL [Tango]  |
|
|
| DJ_Massive |
| oeps drukte ik per ongeluk 2 keer op de "submit" knoppie :eek: |
|
|
| DJ_Massive |
| ok nog 1 keer om HB te pesten |
|
|
| HBtje |
bah !oneens met massive, vind dat dus ff niet kunnen he ;)
dus uhmmm
!massive
[COLOR=blue]Massive, je vla is op! Hup naar bed![/COLOR=blue] |
|
|
| TimeportE |
ik kom ook iets later aan hoor tom :)
ga zo naar de stad, daar zachte weggooi lenzen kopen :p |
|
|
| Donna |
Sjonge wat gaan er veel mensen heen:eek:
We zouden wel een meeting kunne houden

Cool huh:)
 |
|
|
|
|