|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Bedoel je ver in tijd, of ver in afstand? |
Voor zo'n feest maakt de afstand in principe niet zoveel uit, maar ik bedoel vooral ver in tijd dus |
|
|
| SnuggLe |
| BasD en ik gaan 70% zeker. Al die verhalen van DD horende, moeten we het maybe toch maar eens meemaken.... |
|
|
| LoginZ |
Hi,
Extreem party, yep, that's it a massive one.
Here comes the real "Dutch dimension 2003".
Tiesto gonna roxx this stadium for sure.
May you know how fortunate you're to be born Dutch ;) !!
I was wondering if you had any further info in regards of V.I.P ticket... What does it include exactly ?
Cos' it the cheaper V.I.P ticket i've ever seen and for such event.
Cya' there. |
|
|
| Optimus |
| ik ga waarschijnlijk niet... 2 weken erna heb ik Homelands en ik heb sowieso de komende maanden weinig geld meer:whip: |
|
|
| Muppet |
ik ga 90%zeker....dd was al fantastisch en nu hopen dat dit het zal overtreffen...hopen dat de persoon met wie ik wil gaan meemag
Greetz Muppet |
|
|
| Ding Chavez |
Nog een "probleem" is het geluid. De HMH heeft zich al ruimschoots bewezen met goed geluid, maar Gelredome??? Ik ben niet op de 2e Sensation geweest maar op de 1e was het geluid op de meeste plekken in de Arena echt zwaar kut. Ik heb nml geen zin om € 42 te betalen om daarna of in de drukte te gaan staan voor goed geluid of een beetje ruimte te hebben en met 30 echo's te zitten :/
GreetZ, DC |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Blik
het stond vandaag ook op de voorpagina van de Sp!ts |
ja ik las het ... met als grote kop dat ie een concert gaf in het heerenveen stadion! lekkere krant :S in het artikel stond vervolgens wel het gelredome genoemd. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Nog een "probleem" is het geluid. De HMH heeft zich al ruimschoots bewezen met goed geluid, maar Gelredome??? Ik ben niet op de 2e Sensation geweest maar op de 1e was het geluid op de meeste plekken in de Arena echt zwaar kut. Ik heb nml geen zin om € 42 te betalen om daarna of in de drukte te gaan staan voor goed geluid of een beetje ruimte te hebben en met 30 echo's te zitten :/
GreetZ, DC |
Dat is volgens mij geen prbleem!!
Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ik heb gehoord dat de accoustiek van het Gelredome erg goed is! Ze hoeven er met voetbalwedstrijden iig geen extra speakers bij te hangen om de spreekkoren duidelijk te maken ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ikke morgenochtend naar de Freerecord rennen voor een kaartje. Ik neem geen risico's met deze kaartjes. Vind trouwes het dancepubliek zo wie zo een raar volkje met kaartvoorverkoop. De ene keer is iets binnen een paar weken uitverkocht en een andere keer pas 3 dagen van te voren. |
|
|
| Flipper01 |
Ja, dat is erg jammer. Het lijkt me toch niet dat dit binnen 3 weken is uitverkocht ofzo. Maar ik ga er wel heen :D
Moet maar ff kijken wanneer ik m'n kaartje ga halen |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Dat is volgens mij geen prbleem!!
Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ik heb gehoord dat de accoustiek van het Gelredome erg goed is! Ze hoeven er met voetbalwedstrijden iig geen extra speakers bij te hangen om de spreekkoren duidelijk te maken ;) |
accoustiek goed???...laat me nie lachen...heb een u2 concert daar meegemaakt...was zwaar kut geluid vergeleken met HMH of de kuip...maar ik zat op de tribune..misschien scheelt dat ook...zou het niet weten
In ieder geval morgen m'n kaartje bestellen...samen met die van qontact(eindhoven)
Greetz Muppet
:) :D :) :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Ja hier hoef ik nog geen seconde over na te denken! dit is super super super gaaf! :) Ik ben hier uiteraard bij! heerlijk toch, 8 uur lang Tiësto! ik snap serieus niet dat er zoveel mensen twijfelen! :conf: Dit is gewoon onwijs vet! :eyespop: :) |
|
|
|
|