|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
De hype rond Tiesto en TiC wordt steeds groter. Zit ik gezellig bij mijn lieve oma een blikje Coca Cola te drinken, staat onze Tijs met reklame van TiC op het blikkie. Voordat je het weet krijg je Tiesto flippo's of plakplaatjes van Tijs bij de kauwgum. Het moet niet gekker worden :D
Daarentegen wel een leuk aandenken, zo'n blikkie :toothless |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Already confirmed are Jan Johnston |
Woei, komt ze ook? Vind ik leuk |
|
|
| Djeebie |
De hype rond Tiesto en TiC wordt steeds groter. Zit ik gezellig bij mijn lieve oma een blikje Coca Cola te drinken, staat onze Tijs met reklame van TiC op het blikkie. Voordat je het weet krijg je Tiesto flippo's of plakplaatjes van Tijs bij de kauwgum. Het moet niet gekker worden :D
Daarentegen wel een leuk aandenken, zo'n blikkie :toothless |
Op tv (MTV + TMF) komt de commercial nu ook geregeld voorbij om de boel nog wat verder te hypen. Er moeten straks natuurlijk heel wat DVD's verkocht worden :p |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Bloodflower
thanx jp! i know i cant bring drugs, for that issue we have the mcdonalds meeting with u! :D |
:whip: :rolleyes: :whip:
What do you think I am, some freaking dealer..?
:toothless |
|
|
| kreischer2000 |
| tiesto heeft waarschijnlijk een remix gemaakt van rain down on me, tenminste dat mag ik concluderen uit de uitspraken van misja helsloot in ASOT! wordt zeker wel gaaf! en kane lijkt me toch best wel bruut! IIG ik heb er zin in! nog 5 nachtjes:D |
|
|
| Bloodflower |
| quote: | Originally posted by jploveparade
:whip: :rolleyes: :whip:
What do you think I am, some freaking dealer..?
:toothless |
well atleast u looked like one @ the GTA Rave... :D
*joking* no no just happy to see all GTA´s (inkl. you) at the MCD Party lol |
|
|
| Ding Chavez |
Already confirmed are Jan Johnston |
Ik hoop nog steeds op Sarah McLachlan, komt Sweet Surrender ook weer eens voorbij  |
|
|
| kreischer2000 |
| weet je waar ik nogsteeds op hoop, dat madonna ff komt zingen op tietso's mix van die another day:D |
|
|
| Djeebie |
Ik hoop dat MC Marxman komt. Als er dan toch een MC moet zijn laat het dan in godsnaam hem zijn. Ik vind hem de enige MC die niet irritant is.
Wat een opluchting was dat trouwens ook bij Qontact zeg...geen MC. Ik weet van vorig jaar nog dat dat wijf zo'n beetje elke set heeft verpest door dat irritante geschreeuw. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Wat een opluchting was dat trouwens ook bij Qontact zeg...geen MC. Ik weet van vorig jaar nog dat dat wijf zo'n beetje elke set heeft verpest door dat irritante geschreeuw. |
Er wordt wel naar ons geluisterd :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Muppet
over dat Dinand van Kane komt kan wel te verklaren zijn, bij asot 95 zei misja helsloot, dat er een rmx was gemaakt van een kane nummer, (d8 so glad you made it). Hij noemde 1 naam op die dat had gedaan en zei dat er nog iemand was die er een rmx van gemaakt had, maar vertelde niet wie...misschien is tiesto het wel die er een rmx van gemaakt heeft, zelfde verhaal asl met skin en deze dus te gehore brengt
|
| quote: | Originally posted by kreischer2000
tiesto heeft waarschijnlijk een remix gemaakt van rain down on me, tenminste dat mag ik concluderen uit de uitspraken van misja helsloot in ASOT! wordt zeker wel gaaf! en kane lijkt me toch best wel bruut! IIG ik heb er zin in! nog 5 nachtjes
|
Ik heb hier dus inderdaad een Remix van Kane - Rain down on Me en ff voor jullie geripped (ps. cdr van Misja was erg gammel dus niet helemaal perfect).
Deze heeft Misja 14 Maart gedraaid in een set op ID&T Radio. Deze remix had iemand ge-IDd als zijnde van Ronald Molendijk, maar ik denk dat dit dus wel de TIESTO remix is!
Hij heeft namelijk erg veel weg van: Chris Hampshire & Vincent Nysse ft Nikita - Eternal Voices (Dj Tiesto's Alternative Breaks Remix)
Ben dus wel zwaar benieuwd of dit Tijs'remix, is en zo niet, wat hij er dan van heeft gemaakt... (ben zelf nl. geen groot fan van Kane, maar toevallig vind ik dit wel het beste nummer van Kane en deze Remix ook wel vet)
Ten was natuurlijk oorspronkelijk ook als 'pop' song geschreven duzz wie weet!
DOWNLOAD dus hier: Kane - Rain down on Me (Tiesto Remix!!)
:crazy: |
|
|
|
|