|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Heb zo'n zin.. :eyes: :D :D :crazy: Maar ga ook zeker weer heel veel :haha: :haha: :haha: !!!
En Marco V was vanvond echt helemaal TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:eyes::crazy::D:D:eyes::crazy::D:D:eyes::crazy::D:D:eyes::crazy::D:D:eyes::crazy::D:D:eyes::craz
y::D:D:eyes::crazy::D:D:eyes::crazy::D:D:eyes::crazy: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by snitz
zuid is tegenover het podium als ik het goed heb. |
Klopt! En de de WestTribune (die met de skyboxen) zijn dan links van je!
Enne, ik begin nu toch ook wel een beetje zin te krijgen in zaterdag...:D |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Enne, ik begin nu toch ook wel een beetje zin te krijgen in zaterdag...:D |
:nervous: :D :nervous: |
|
|
| Rinus |
Zoow al een tijdje niet meer op het forum geweest sinds dat me pc kapot is en nog steeds is.
Maarja kep toch nog een kaartje kunnen bemachtigen van een of andere limburger die hem voor 30 verkocht :D
Ben ik toch nog goedkooper uit dan diegene die eerder waren.
En jaaah ook ik heb er zinnnnn an.
Laters |
|
|
| Switch |
godver ik ben nog steeds in debat over een vip kaartje
moet effe een vrouwtje bellen zodadelijk om uitsluitsel te krijgen
wish me luck :/ |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Switch
godver ik ben nog steeds in debat over een vip kaartje
moet effe een vrouwtje bellen zodadelijk om uitsluitsel te krijgen
wish me luck :/ |
Good Luck my friend!!!!! |
|
|
| TranceFool |
| kriebeldekriebel :D:D....als Tijs VDM - No Hesitation draait stijg ik op!!! |
|
|
| Remy D |
/me is so happy!!!! :D:D:D
Ben net gebeld door ID-T om zaterdag live Sweet Surrender te zingen.. Dit is een droom die uitkomt. En dat nu velen van jullie hoopte dat dat nummer weer is gedraaid zou worden. Of het zo zou moeten wezen.. Echt, ben in de zevende hemel.. See you al at TiC. :D:D:D
*JUBEL**JUBEL**JUBEL**JUBEL**JUBEL* |
|
|
| Cosmic Guy |
| Waar is de meeting nou? Ik ga niet ruim 40 paginas lezen om te kijken waar die is. Mods, misschien handig om dat op de 1e pagina gelijk te zetten? Bvd |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Remy D
/me is so happy!!!! :D:D:D
Ben net gebeld door ID-T om zaterdag live Sweet Surrender te zingen.. Dit is een droom die uitkomt. En dat nu velen van jullie hoopte dat dat nummer weer is gedraaid zou worden. Of het zo zou moeten wezen.. Echt, ben in de zevende hemel.. See you al at TiC. :D:D:D
*JUBEL**JUBEL**JUBEL**JUBEL**JUBEL* |
zingen in de wc zeker, hahahahah |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Waar is de meeting nou? Ik ga niet ruim 40 paginas lezen om te kijken waar die is. Mods, misschien handig om dat op de 1e pagina gelijk te zetten? Bvd |
tegenover tiesto, in het midden van het gelredome, achteraan om 01.00 uur |
|
|
| DJ Bazz |
| gaan we nog een pre-meeting op het station houden? |
|
|
|
|