|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| Dinand? VET! gaan we met zijn allen YEAH YEAH YEAH:D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Rome is een coole/mooie stad. Ben daar 6 jaar geleden met school heen geweest. Heb de paus nog gezien :D |
Ik zie liever Tiësto :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
Dinand!!!!!! OK dan :) De lekkerste bn-er van NL komt ook, prima!! :D
Nu nog een manier vinden om m te strikken :stongue: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Dinand? VET! gaan we met zijn allen YEAH YEAH YEAH:D |
lol :D |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Dinand!!!!!! OK dan :) De lekkerste bn-er van NL komt ook, prima!! :D
Nu nog een manier vinden om m te strikken :stongue: |
:p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
staat gewoon op de id-t site bij laatste nieuws :) |
Nou, dan zal ik wel blind zijn ofsow... |
|
|
| Partyhardy! |
Zo heb er alweer zin in!! :tongue3 de kriebels komen alweer! ;) :p :D :)
en dan live Ten horen! woeiii dat wordt gaaf! :cool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo heb er alweer zin in!! :tongue3 de kriebels komen alweer! ;) :p :D :)
en dan live Ten horen! woeiii dat wordt gaaf! :cool: |
Ik zal je wel ff een dikke knuffel geven manneke :p |
|
|
| Miss Proximus |
flauw hoor JP :p
*select + print* :stongue: |
|
|
| Disney |
Vandaag ook in het Brabants Dagblad een vergelijkbaar artikel als het eerder genoemde.
Sommige stukken zijn letterlijk hetzelfde, andere dingen net wat anders... |
|
|
| snitz |
| Mijn kriebels beginnen ook al te komen:eyes::crazy: |
|
|
|
|