|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| dit ownt... gaat ik zeker heen... het zal wel niet alleen stampwerk worden maar misschien ook chillout ofzow... ken je lekker op de tribune hangen om vervolgens weer door te dreunen als ie klaar is met de chill music en mark norman - overkill aanzet :D |
|
|
| TimeportE |
wilde deze thread ook maken,
weet nog niet of ik erbij ben maar de mogelijkheid is er natuurlijk, arnhem is lekker dichtbij (vanuit nijmegen! :)) |
|
|
| Ding Chavez |
Ik denk dat dit iets wordt zoals DD, een tijd Tiësto die gewoon draait en daarnaast (uitgebreider dan bij DD) nummers die live gedaan zullen worden. En dan met name bv nummers van zijn album die dan met een orkest gedaan worden en waarbij de zang ook live is. Als Sarah McLachlan komt is het helemaal mooi :D
Ik zet het iig in m'n agenda, zeg nu nog niet direkt nee :)
GreetZ, DC |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik denk dat dit iets wordt zoals DD, een tijd Tiësto die gewoon draait en daarnaast (uitgebreider dan bij DD) nummers die live gedaan zullen worden. En dan met name bv nummers van zijn album die dan met een orkest gedaan worden en waarbij de zang ook live is. Als Sarah McLachlan komt is het helemaal mooi :D
Ik zet het iig in m'n agenda, zeg nu nog niet direkt nee :) |
hehe en de dave matthews band komt eff langs! :D
orkest bij magik journey is volgens mij gegarandeerd kippenvel! :crazy: |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hehe en de dave matthews band komt eff langs! :D
orkest bij magik journey is volgens mij gegarandeerd kippenvel! :crazy: |
Zou wel vet zijn als de DMB ffe langs komt wippen.....
En Magik Journey is wel een l33t nummer om door een orkest te laten spelen!!! |
|
|
| Rinus |
Ziet er wel interresant uit moet ik zeggen. en als het een soort van DD is, is het eigenlijk een verplichte kost.
Go tiestooooo |
|
|
| Disney |
Zal waarschijnlijk DD niet overtreffen, maar ga er voor de zekerheid toch maar naar toe :D:D:D.
Maar ff serieus, 8 uur Tiesto is sowieso gaaf. Kan ie lekker wat van alle stijlen draaien. Heb nu al zin in een paar stevige techno stampers. Maar die komen natuurlijk lang niet zo hard aan als er niet eerst lekker trance en progressive voor zit :):).
En Sara McLachlan is ook mega. Nog steeds een super nummer, de Tiesto remix van Sweet Surrender.
Voor de mensen die bij Intenze waren of zo. Hoe is het geluid bij een trance feest in de Gelredome?
Grtz |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Disney
Voor de mensen die bij Intenze waren of zo. Hoe is het geluid bij een trance feest in de Gelredome?
Grtz |
:conf: Intenze was toch in de RIJNHAL, niet in het Geldredome?? :conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik zet het iig in m'n agenda, zeg nu nog niet direkt nee :)
|
Lijkt me best wel geinig om mee te maken. Dit zijn van die "Ones in a lifetime experiences" en die mag je haast niet mislopen... |
|
|
| Nook |
| het lijkt me mij wel ok. heb tiesto al een tijd niet meer gezien. lijkt me wel weer grappig. ben benieuwd hoe het met dat orkest (ofzoiets) gaat. |
|
|
| Jappio |
| Ik ga hier heen :D |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:conf: Intenze was toch in de RIJNHAL, niet in het Geldredome?? :conf: |
\scratches head
zou ook kunnen, in dat geval mijn fout. Dus alleen geluidservaringen bij een U2 concert in de Gelredome? Iemand toevallig bij Britney geweest :D
Gtrz |
|
|
|
|