|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Spad
Raaaaaaaaaaa
*geting excited*
Hope ur all going to come say hello. Just look for the bloke with the yellow hair :D |
Just come to the meeting Spad! :)
1:00 o'clock.... Give someone here your mobile number :)
| quote: | Originally posted by Martillo
Wie is da Petrus????
Doet-ie af en toe zo ?? ---> :tongue3 |
Whehe, iemand maakte op Nexus de vergelijking met een hondje, een puppie die steeds aan het bijten/likken was :D
Maareh..ik zie iedereen daar wel een keer. As iemand nog af wil spreken van tevoren, bel me ff of stuur ff een mail of iets. Ben na morgen nie echt veel meer online.
| quote: | Originally posted by Sabina
begin nu langzaam wel de kriebels te krijgen hoor :D
wil dat gupje van een Petrus en zijn vriendenclubje wel weer eens zien :tongue2
maar eerst Qontact!:cool: |
He, ik ben geen vriendje van petrus ;)
Hij is mijn sexslaaf! |
|
|
| TranceGiant |
| Where will you Dutchies meet at 1 am? Us German TAs will meet somewhere in Arnheim and then go together to that stadium! |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Sabina
kweet nog wel iemand die 2 'gewone' kaartjes kwijt moet |
AAAHHHHHH
Ik heb dr nog een nodig
Hoeveel vraag je dr voor of moet het per 2?
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Sabina
begin nu langzaam wel de kriebels te krijgen hoor :D
wil dat gupje van een Petrus en zijn vriendenclubje wel weer eens zien :tongue2
maar eerst Qontact!:cool: |
Ik kom lekker alleen met mensen die je niet kent :p
| quote: | Originally posted by Martillo
Wie is da Petrus????
Doet-ie af en toe zo ?? ---> :tongue3 |
Niet meer, ik zie er tegenwoordig wat anders uit heur!
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Where will you Dutchies meet at 1 am? Us German TAs will meet somewhere in Arnheim and then go together to that stadium! |
We meet at the far end in the middle. Just follow the 100 people crowd :) But i think its so ing busy we cant meet ' on the field'. I dont know what the best place is. Just give someone here a ring (get hold of someones mobile number :D)
I think some dutch ta's also meet at the trainstation or somewhere in Arnheim. So ... leave some details. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Flipper01
LOL!! :D
Dat is echt een hele goeie vergelijking!! Ik had een hele mooie foto van hem op Capital (geloof ik) waar hij ook zo rond liep ;) |
Klopt idd, en iedereen die die thread gevolgd heeft (en ook de mensen die dat niet hebben gedaan) weet DIRECT welke foto je bedoelt :p
heb ff gezocht, maar hij staat niet meer online....
JP? Volgens mij was ie van jou, klopt dat?
dat is toch wel n foto die niet vergeten mag worden:p
(2 Petrus: You're welcome :D:D:D)
Grtz
WooT |
|
|
| SnuggLe |
| Het bedrijf Martin Rental doet licht/geluid voor zover ik weet. Als dat maar goed komt :S |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het bedrijf Martin Rental doet licht/geluid voor zover ik weet. Als dat maar goed komt :S |
Hoezo?? Is dat zo slecht dan?
Ik dacht dat ID$T altijd een vast bedrijf of eigen spullen had.. |
|
|
| Flipper01 |
| Ik las op Partyflock dat Tiësto had gevraagd om allemaal iets wits aan te trekken.. Nog meer mensen die dit hebben gehoord of is het al ergens bevestigd? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik las op Partyflock dat Tiësto had gevraagd om allemaal iets wits aan te trekken.. Nog meer mensen die dit hebben gehoord of is het al ergens bevestigd? |
Niet gelezen en ga ik ook niet speciaal doen. Tyft maar op :)
Tis geen Sensation. En besides, wit staat me nie!
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hoezo?? Is dat zo slecht dan?
Ik dacht dat ID$T altijd een vast bedrijf of eigen spullen had.. |
Nee man hebben ze niet :) Dat zou nooit kunnen. Ze huren altijd alles, netzoals Qdance. |
|
|
| Flipper01 |
| Van Mr.Marcello hoorde ik net dat er niet met Ohra kaarten betaald zal worden, waarschijnlijk dus gewoon met ID&T muntjes |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En besides, wit staat me nie!
|
wat staat jou wel bram?? :D:D:D |
|
|
|
|