|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by Djeebie
DJ Tiësto - Obsession (Frank Biazzi Remix) :) |
nee dat was hem niet, het was echt een vet stamp techno nummer. beetje umek styl |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by basvh
nee dat was hem niet, het was echt een vet stamp techno nummer. beetje umek styl |
ik denk dat je deze bedoelt: 01_cave_-_street_carnival-ogi.mp3
Hij draaide ook nog een andere supervette technoplaat, dat was de track nadat Jan Johnston had gezongen. Die knalde er echt heel erg hard in (is nog niet ge-ID't geloof ik) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ik denk dat je deze bedoelt: 01_cave_-_street_carnival-ogi.mp3
|
Deze isset zeker niet, deze kwam na de samba-act tijdens de intro van Zuid Amerika. |
|
|
| New Wave |
hebben jullie wel gefeest mensen?
Of hebben jullie net als Glanis met een kladblokje namen op staan schrijven? :) |
|
|
| Donna |
Wij hebben wel gefeest,gingen ervan uit dat er ZEKERS een aantal idd met een kladblokje naast glanis zouden staan:)
Hoefde dus niet op gelet te worden:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
hebben jullie wel gefeest mensen?
Of hebben jullie net als Glanis met een kladblokje namen op staan schrijven? :) |
Ik had me laptop bij me, kon ik meekijken in de thread op het main-forum en mee discussieren hoe een nummer heet :D :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik had me laptop bij me, kon ik meekijken in de thread op het main-forum en mee discussieren hoe een nummer heet :D :D |
PPPPPPPPFFFFFFFF wat is glanis dan ouderwets, die kerel moet een keer met de techniek mee gaan.
Straks komt hij nog over als een supernerd :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Donna
Wij hebben wel gefeest,gingen ervan uit dat er ZEKERS een aantal idd met een kladblokje naast glanis zouden staan:)
Hoefde dus niet op gelet te worden:D |
Jij stond anders ook de hele tijd even te IDen zeg! Jammer dat de meeste fout waren mhuhahahahahahahha
;) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
...
58. Frank Biazzi - Turbulence
...
of niet? |
NIET |
|
|
| Ding Chavez |
| 1e nummer na de australië intro was idd obsession (frank biazzi remix), of je moet een andere intro bedoelen... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TimeportE
was dat dat nummer waar ik de hele tijd nog over heb lopen zeuren (epic tot the max?)
|
Zekers... 100% pure trance is Star For Me.
| quote: | Originally posted by Switch
ik was op een aantal momenten compleet brak, maar na deze nummers stond ik ineens weer te springen :) echt zoveel energie hebben deze tracks.
|
hehe ja... :D "music is my drug"
Ik heb ook weinig feesten gehad waar ik zo fit ben geweest... komt echt door muziek volgens mij... gelukkig maar :)
| quote: | Originally posted by Teal'k
slechte punten: geen bonnenverkoop bij het eten :D, hotdogs kosten 2 bonnen :(
|
En terecht... echte Nederlanders eten dan ook broodjes kroket ;)
| quote: | Originally posted by basvh
Volgens mij was het ook niet Obsession (Frank Biazzi Remix) en ook niet Frank Biazzi - Turbulence... dat nummer wat Tiesto draaide was veel vetter! Deed mij denken aan Umek - Gatex (Tiesto Remix), maar deze is het dus ook niet... :( |
|
|
| Nook |
| volgens mij is het meer een nummer van speedy j, althans daar lijkt het erg het op. |
|
|
|
|