return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 81)
View this Thread in Original format
Nook
ik vond het echt geweldig. met die thema's was wel ff wennen, maar vond ik best leuk gedaan. het leukste vond ik denk ik igor s, dat dan helemaal oploopt en precies met die bass krijg je dat enorme witte licht te zien. of met dinand dat heel die zaal springt, echt super. flight 643 en urban train waren ook koel. ik zat alleen de hele tijd te wachten op pulser - cloudwalking maar die was jammer genoeg niet gedraaid. maar lekker boeien, het was top.
moogwai
Echt een mega geweldig feest!!!! :cool: :) :crazy: :eyespop: :eyes: :toocool: :D

Sfeer was echt top... gewoon iedereen kwam alleen maar voor Tiesto en dat was ook wel te merken toen hij zijn hits draaiden! Toen ging echt het hele Gelredome los. Dit moet echt een ongelooflijk goed gevoel geven bij Tijs.. vooral dat 25.000 mensen echt helemaal tekeer gaan op je eigen platen!

"ik ben niet zo prater.. ik draai plaatjes"

Geweldig! :)

Persoonlijke hoogtepunten... :D

Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) [With Special Live Guest: Mavie Marcos]
Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix) [With Special Live Guest: Mavie Marcos]
Solar Factor - Urban Shakedown (Original Mix)
Gabriel & Dresden present Motorcycle - As The Rush Comes On (Sweeping Strings Mix)
DJ Ton B - Electronic Malfunction
Delerium - Silence (Tiesto IS:eyes:S Remix)

Vond de opzet zeker geslaagd... Tiesto's reis over de aarde was goed bedacht... vette achtergronden (alleen die shows waren wat minder... maar toen had ik tenminste ff een paar minuten rustpauze :p ), ook die DJ Boot met die tl-buizen zag er zeer blits uit... :cool:

Gelredome is trouwens ook echt een toplocatie en zeker voor herhaling vatbaar. Geluid was ik zeer tevreden mee, met de aankleding & lasers/lichten was ook niks mis mee en ik heb nergens lange wachttijden gehad. Ik was zo binnen, kon meteen pissen en eten en drinken was ook zo gehaald!

Net ff de tracklist bekeken... volgens mij kwam Vengaboys - Kiss (Airscape Remix) ook nog voorbij, of heb ik dit gedroomd??? :conf:

En verder wil ik Flipper01 (ook echt een feestbeest trouwens :D) bedanken voor zijn gastvrijheid.... echt top! Pre-meeting vond ik zeker leuk en verder heb ik nog vele andere TA gasten ontmoet... echt vet dat iedereen ook zo trance-addicted is... bij enkele nummers ging een "klein" gedeelte van de tribune ook steeds helemaal los :)

btw... nummer na Plastic Boy - Silver Bath was Mind One feat. Rena - Star For Me (Instrumental Mix) voor diegene die dit willen weten ;)
TimeportE
quote:
Originally posted by moogwai
btw... nummer na Plastic Boy - Silver Bath was Mind One feat. Rena - Star For Me (Instrumental Mix) voor diegene die dit willen weten ;)

was dat dat nummer waar ik de hele tijd nog over heb lopen zeuren (epic tot the max?)

nou iig mijn party report:

kwam aan op arnhem centraal zag de groep ta'ers weer staan, weer bekende gezichten en onbekenden.. toen bus gepakt eff gezellig bijgepraat met proxi en toen naar flipper, erg gezellig daar leuk gepraat met ding, flipper, snuggle, odyne, tealk, mougwai etcetc..
toen naar gelredome eff de fransen gezien, toen snel naar binnen waar helaas nog geen geluid opstond.. maar toen kwam tijssie en begonnen de beats al lekker te rollen..
vond 1ste 1,5 lekker maar daarna weer teveel van etzelfde (zon gevoel kreeg ik er iig bij) maar met af en toe een lekker kippevel moment.. de liveacts vond ik erg lekker, dinand weet altijd wel lekker het publiek mee te krijgen en andain was prachtig (vanaf het meetingpunt)
meeting, veel mensen gezien en veel mensen gesproken en veel mensen vergeten ;) (magik54, blightly, ei, snitz, remy d (ik ben niet gestoord dat is hij (wijst naar snuggle) en mijn oude partypall basvh en nog veeeel meer)
laatste 2,5 uur waren magistraal, af en toe flink harde techno der doorheen en super trancers..

toppers: premeeting, andain, dinand, laatste 2,5 uur (:eyespop: ) geluid was goed te doen, lasers en licht (eyespop: ) alle TA'RS!!! etc etc

min: uuuuh.. middendeel van set..

het was weer vet, tot het volgende feest..
SnuggLe
Was inderdaad een superfeest! Ik heb me uitstekend vermaakt. Van 22:30 tot 07:00 uur misschien een uurtje stil gestaan / gezeten, verder heerlijk uit mijn dak gegaan!!

Pre-meeting bij Flipper/Odyne was relaxed, toen om 22:30 het Gelredome in, waar we heel rap binnen waren. Erg leuk om bekende gezichten zoals Frankie (Switch), Mark (Ding) en vele anderen al van tevoren te zien bij Flipper, en daarna in het stadion vele TA's tegen te komen.
Eerst even aan het kijken geweest vooraan, en daar ook [Tango] nog even gemeet. 01:00 uur de 'echte' meeting waar ik M_Agic en Magik54 door elkaar haalde :S Mijn excuses. Verder leuk om nieuwe gezichten te meeten zoals Three'0'Three, Tealk, Tijs08, JunKX, Moogwai, DJBazz.. Verder was het op de tribune heeeeeeeeeeel erg gezellig met Anja, Lex, Total Woot, PartyHardy, Miss Proximus en later nog met Marcello, Odyne, Flipper, Timeport E en Switch, Tealk erbij. Ik heb echt genoten, veel kippenvelmomenten en ik vond het echt cool om gewoon zoveel mensen zo uit hun dak te zien gaan. Echt mooi op de tribune!!!
Oh ja, en ook erg vet om die ontzettende mafkees van een Remy-D weer ff te zien ;) Jij bent echt gek :D SPRINGNICHTEN op GKGG! :D

De show heb ik denk ik te hoge verwachtingen van gehad want de acts waren niet super. Goed, maar niet wat ik verwacht had dus. Jammer dat hij af en toe echt een goed deel van zijn set moest afbreken voor een stukje ander gedoe. Toch was het zoals Lex al zij: lage dieptepunten en hoge pieken!! Heb echt staan knallen op wat super(techno oriented) nummers van hem.

Heerlijk met Total Woot beetje gezeten, blowtje roken en zitten praten. We hadden het er nog over dat wij als "TA-ers" vaak veel eerder doorhadden dat er een vette plaat aankwam. Zo hoorde je bv al eeuwen van tevoren Silence aankomen, en wij al helemaal uit ons dak!! Dan duurt het nog een minuut voordat de kudde het door heeft :D
Zelfde met MotorCycle - As the Rush comes. Kippenvel ;) maar weinig mensen kende um volgensmij.

Nog even met Total Woot en Miss Proximus van de tribune weer even het publiek in, en toen kwam DE knaller van de avond waar ik op hoopte Delerium - Silence. Zoooooooo gaaf, dik vet kippenvel! Heb nog even een paar traantjes weggepinkt, zo''n euforisch gevoel had ik gewoon, omdat alles de laatste weken niet zo lekker liep is het fijn ff alles van je af te gooien.

Verder was alles TOP geregeld! Veel mooie vrouwen, weinig rijen, weinig gedoe met drugs, weinig geruzie. Geluid was goed, alleen af en toe zacht. Publiek was TOPPIE!
Niet helemaal mijn muziek , maar wel helemaal een topfeest!! Supergaaf!

Greetz,
SnuggLe

Ps. sorry dat dit maybe een onsamenhangend verhaal is :D Ben moe, en dan lukt het niet zo :)
Cosmic Guy
Wow, dit was echt gaaf! Tijssie heeft me verwachtingen waargemaakt, toppie!

We kwamen met de auto aan en op de parkeerplaats kwamen we gelijk al Lex, Patryhardy, Tijs en Threeothree tegen. Ik zag die oranjebroek al uit de verte:D Kweet niet wat t is, ik kom hem altijd tegen.

Om pcies 2300 waren we binnen en kwamen de eerste beats ons tegenmoet. Hij stond achter een doorschijnend scherm, dus je zag alleen zn silhouet het 1e uur. Om 2400 uur begon t eigenlijk echt pas, eerst stukje Magik Journey en aankonding en toen kwam Tiesto tevoorschijn met het nodige vuurwerk en vlammen. Erg gaaf gezicht. Hij opende met ik denk zijn nieuwe remix van Adagio for strings, klonk (en klinkt) heel goed. Daarna een zooi nieuwe nummers die ik niet herkende, ook goed.
Om 0100 kwam Andain zingen, en ik vond het itt sommigen anderen nier niet vals maar kuist zuiver. We zaten toen op de tribune recht tegenover de dj booth. "Beautifull things", met het uitzicht en die lasers.....:eyespop: :eyespop:

Toen kwam er een salsabandje (ik noem ze Safri Duo), dat was best vaag. Ik dacht eerst is dit een grap, vond t niet passen maar goed.

Toen zijn we weer helemaal naar voren gegaan en toen kwam Dinand, dat was wel een van de hoogtepunten van de avond. Samen op t podium, mooi...

Lichtshows waren top, mooie lasers enzo. Ook het mooie-vrouwengehalte was veeeeel beter dan op Qontact, dat maakt dit soort feestjes otch altijd extra leuk :D

Na Jan Johnston zijn we naar huis gegaan, of eigenlijk na Lethal Industry. Ik zag zon poster hangen van TiC en wilde die eraf halen, kreeg je die gewoon uitgereikt. Leuk aandenken, hang mooi naast me PC:D

Kortom, :crazy:
DJ_Massive
zo dat was leuk :p

/me is dood (wat ben ik een mietje!!)

Remy-D waar was je !

Flipper en Odyne tnx voor gastvrijheid ;p

*Massive HUPPELT verder thuis*

meer komt er niet uit vandaag :D

:cool:
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
01:00 uur de 'echte' meeting waar ik M_Agic en Magik54 door elkaar haalde :S Mijn excuses.

Wie M_Agic dan ?? Ken ik niet, buitenlander ofzo.

Beetje balen dat ik jullie maar ff heb gezien, er waren een stelletje vrienden mee en die hadden zo iets van doorlopen met die hap. Dussssssssss....... helaas, volgende keer beter. Meeting op die plek was ook niet super één grote chaos, maar wel een leuke chaos.
TranceFool
Alles is al zo'n beetje gezegd.....het was gewoon super! :D Vooral de hele show met licht en vuurwerk was geweldig. Geluid was ook erg goed vond ik. Teveel vette platen gehoord.....als toegift nog ff Ricky Fobis, leuk leuk :D :D. Ook prachtig hoe die het publiek toesprak, kreeg volgens mij een brok in zn keel toen die zn laatste woorden uitsprak. Bij Flight ook wel weer kewl hoe die ff ging 'vliegen'. Mijn vetste feestje ooit
Report komt misschien nog....:P

Oja, er was 1 track die ik echt dondersgraag wil weten. Dat was de track na het optreden van Jan Johston een harde tech-achtige plaat waar het volume echt vol open ging, heel erg vet. (Het was geen Biazzi)
Blik
het was SUPERVET

later een partyreport :)
Djeebie
Zo, na een beetje uitgerust te zijn kan ik dan nu eindelijk de balans opmaken :p

Tijdens het feest had ik af en toe nog gemengde gevoelens, maar die zijn toch echt weg hoor. Wat een topfeest! Dutch Dimension blijft voor mij wel het beste feest ooit, maar het is eigenlijk ook niet te vergelijken. 02-02-02 was gewoon een feestje van zo'n 5000 fans in een intieme sfeer. Tiësto In Concert was daar toch te massaal voor.

Maar goed, ID&T had er echt werk van gemaakt wat was te zien aan de licht/laser/video/vuurwerk show. Video was erg vet, maar ja wat wil je met Mischa Klein aan de knoppen :) Het licht was ook supergaaf. Dat gaf op een aantal momenten net dat beetje extra...

Het thema vond ik ook erg leuk bedacht en, in tegenstelling tot een aantal mensen hier, vond ik het 'stopzetten' van de show niet erg. Kon je je toch weer opladen voor het volgende deel.

Die Braziliaanse drumtoestand vond ik persoonlijk wel geslaagd, maar ik denk dat je zoiets niet in Nederland moet doen. Nederlanders zijn nou voor het meerendeel toch houten klazen en er waren maar weining mensen met een passend dansbaar antwoord :p

Qua muziek vond ik het een klein beetje tegenvallen. Absolute kippenvelmomenten had ik wel bij het optreden van Dinand. Dat was echt zo gaaf :eyes: En bij Flight 643 kon ik wel bijna janken van blijdschap. Een compleet stadion wat uit z'n dak gaat en Tijs die gewoon lekker meedoet. Dat was voor mij het hoogtepunt :)

Al met al een heel geslaagd feestje en ik ben heel blij dat ik hier bij ben geweest :)

ChooChoo
Ik vond het echt een geweldig feest! De volle 45 euro waard:) Ik vond die reis naar alle werelddelen leuk gedaan. Al met al ik heb er van genoten.

greetz
MaGiK54
Ik heb eigenlijk maar één negatieve opmerking over dit feessie. Hij draaide Marco V niet met C\del*Mp3 (ofzo iets), daar zat ik me al de helemaal dag gisteren op te verheugen. Ik had het al helemaal in mijn hoofd 25.000 man springen op deze plaat, dan hadden we waarschijnlijk nog een kippevelmoment bij gehad :D

Maar ja als dat eigenlijk het enige negatieve opmerking is, lekker belangrijk ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 
Privacy Statement