|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| stampertje |
| quote: | Originally posted by Rinus
Zoow morgen nog 1 dagje werken van 0600-1300 helaas :( Maar daarna ben ik er helemaal klaar voor. Vollooppp veel zin.
|
Ook tpg'er zo ja toevallig ook in capelle dan???
Ik had al een aantal maanden van te voren vrijgevraagd voor T-Day :D , dus morgen eens uitslapen, in de stad rondneuzen voor wat feest artikelen (cameratje)
En dan zekers Losjes |
|
|
| drpeer_holland |
| Het zou mooi zijn als Madonna ff langs zou komen om wat nummertjes te zingen, ze is nu toch in Europa dus waarom niet eigenlijk !! |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by stampertje
Ook tpg'er zo ja toevallig ook in capelle dan???
Ik had al een aantal maanden van te voren vrijgevraagd voor T-Day :D , dus morgen eens uitslapen, in de stad rondneuzen voor wat feest artikelen (cameratje)
En dan zekers Losjes |
Nee nee, een ah'er vrachtwagens laden en lossen. Moest eerst tot 1500 maar kan eerder weg. |
|
|
| basvh |
De meeting isdus eigenlijk tegenover tiesto dus. Als Tiesto dus links zou staan dan is de meeting dus aan de rechterkant van de gelredome?
Gewoon ff vraagje om het 100% zker te weten. en ach ja mij zie je niet zo snel over het hoofd he |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Het zou mooi zijn als Madonna ff langs zou komen om wat nummertjes te zingen, ze is nu toch in Europa dus waarom niet eigenlijk !! |
Dat zou wel een stunt zijn :eyes: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Rinus
Hoe duur zou een taxi van CS naar geldredome kosten??? |
Vast duurder dan een busretour met een pendelbus ;)
Het is met de bus ongeveer 5 minuutjes naar het Gelredome.
Je kan de volgende stadsbussen nemen:

|
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Dat zou wel een stunt zijn :eyes: |
Tiësto houdt wel van stunten dus waarom niet eigenlijk.. |
|
|
| danceaddict |
Kom morgen misschien ook ff langs al ken ik bijna niemand hier maarja als ik de meetingplek vind dan :p
Gister toevallig nog opname van een concert van madonna in frankrijk gehoord, kzou t helemaal niet erg vinden als ze ook ff langskomt in t gelredome :D |
|
|
| Flipper01 |
Tiësto in concert pre-meeting!!
Degenen die voor Tiësto nog willen meeten en wat willen eten zijn bij mij thuis welkom!! Je kan vanaf 19:30 uur komen, wil je eerder komen laat het dan maar ff weten.
Ik heb 13 stoelen in huis en 5 kratten bier waar men op kan zitten, dan zit de boel ook wel stampvol ;)
Het lijkt me wel een goed plan als we bij Dominios een aantal Pizza's bestellen.
Kijk HIER alvast voor het aanbod :D
Als ik nog wat te drinken in huis moet halen moet je het maar ff laten weten ('t is goedkoper als ik wat haal dan het te laten bezorgen)!!
Waar woont Flipper:
Gelderse Rooslaan 35-1 [6841BC]

Met de bus kan je er op twee verschillende manieren komen, namelijk met lijn 2 die stopt het dichtst bij of je neemt een andere lijn en stapt uit bij de Bandijk en loopt een stukkie naar m'n flatje. De bussen die bij de Bandijk stoppen zijn (geloof ik):
Lijn 5 (richting De laar Oost)
Lijn 7 (richting Rijkerswoerd)
Lijn 44 en lijn 88
Ik heb liever niet dat er binnen gerookt of geblowd wordt, dit kan je buiten doen als je wil ;) |
|
|
| _greggy_ |
This is my phone number :
+33 6 63 69 08 79
We'll try to meet you at 7h30PM.
5 Hours left before leaving our Cheesy Music Country !!! |
|
|
| kreischer2000 |
| Sooow mensen vandaag gaat het gebeuren! Ik heb er echt te veel zin in! Dat van Madonna had ik ook al bedacht, lijkt me echt te mieters... maja wel erg onwaarschijnlijk. |
|
|
| HBtje |
| w000t dat zou wel supersvetjes zijn :D :D /me hoopt stilletjes dat Madonna komt..... :D heb er zin an... nog maar 9 uur en 15 minuten :tongue3 |
|
|
|
|