|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Op ID&T site staan er iig al heel wat mooie sfeerfoto's :D |
maar die kan ik niet nabestellen(nog niet iig) |
|
|
| Miss Proximus |
| ooit van print screen gehoord? :p |
|
|
| kreischer2000 |
wil iemand trouwens ff helpen met de tracklist van het eerste en het laatste uur.
Het eerste weet ik echt niet meer alleen de opener is zeker, zelfs de volgorde weet ik niet meer.
Dit zijn de platen die hij oa draaide:
Ian Brown - Fear (UNKLE Remix)
Leama - Requiem For A Dream (Leama's Dream Mix)
Fictivision - Out Of Orbit
Firewall - Sincere
Katana - Alesis
Mr Sam Vs Fred Baker Presents As One - Forever Waiting
Young Parisians - You Write The Rules (Solar Stone Remix)
Unknown Artist - I can see you (Humate remix)
het laastste uur was geloof ik zo:
58. Frank Biazzi - Turbulence
59. Agnelli & Nelson - El Nino
60, Delerium - Silence (DJ Tiësto's ISOS Remix)
61. Plastic Boy - Silverbath
62. Mind One Feat Rena - Star For Me (Instrumental Mix)
63. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
64. Komakino - Man On Mars (DJ Jan Remix)
65. Push - Strange World (ID Remix)
66. DJ Tiësto - Urban Train (Original Mix)
67. Ricky Fobis - No Regular
of niet? |
|
|
| Dj Lex |
Ja dat is vrij compleet ja. De twee uren die ze missen waren errug vet al. Vooral laatste uur was zo goed. Paar Classics die gewoon weer even gedraaid werden en die Mind One (topplaat!).
Eerste uur weet ik niet veel van, teveel onbekende plaatjes. Misschien weet Tijs08 er nog eentje? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Klik hier voor de rest :) Die jongen heeft echt vette foto's gemaakt. |
Zitten inderdaad echt hele mooie foto's tussen, en deze kun je tenminste ook gewoon op je HD opslaan... Gaaf ! |
|
|
| kreischer2000 |
| Ik geloof dat hij ook Chris Lake - Santiage de cuba draaide het eerste ur:conf: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
wil iemand trouwens ff helpen met de tracklist van het eerste en het laatste uur.
Unknown Artist - I can see you (Humate remix)
|
Geloof het of niet, maar dat is:
DJ Sammy - Boys of Summer (Humate Dub Mix) :o
grtz,
TNG |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by tango
Geloof het of niet, maar dat is:
DJ Sammy - Boys of Summer (Humate Dub Mix) :o
grtz,
TNG |
Ja die sample komt uit dat nummer van Dj Sammy maar op de white label staat artist unknown, wel een lekkere plaat:) |
|
|
| Djeebie |
Klik hier voor nog meer foto's.
 |
|
|
| basvh |
JAh was vet feestje, alleen middenstuk bietje saai. Bij het einde stonden er paar vrouwkes te janken toen tieske wa zei. Was geinig. Meeting met TAs was weer gezellig. Denk dat GKGG erg tof wordt.
Ff een vraagje: BIj het begin van het laatse uur toen die australische toeters stonden te blazen. Toen gooide tiesto er een super vet techno nummer erin. Iemand enig idee welk nummer dat was? |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by basvh
Ff een vraagje: BIj het begin van het laatse uur toen die australische toeters stonden te blazen. Toen gooide tiesto er een super vet techno nummer erin. Iemand enig idee welk nummer dat was? |
DJ Tiësto - Obsession (Frank Biazzi Remix) :) |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Ik geloof dat hij ook Chris Lake - Santiage de cuba draaide het eerste ur:conf: |
Ja, dat klopt :) |
|
|
|
|