|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Waar is de meeting nou? Ik ga niet ruim 40 paginas lezen om te kijken waar die is. Mods, misschien handig om dat op de 1e pagina gelijk te zetten? Bvd |
Misschien wel handig als iedereen de link naar t plaatje in z´n sig zet ;)
»»Check here!!««
 |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
zijn jullie volwassen dan? hahhahhaa, ik d8 dat jullie van die mongooltjes waren van 10 en 12, whahaahaha |
denk nou eens na voor je wat zegt gozer! :nervous:
ok ok en nou back 2 topic! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
ok ok en nou back 2 topic! |
Yeah BABY! :D :)
en tering, wat ik heb er een zin in!!! :)
Vandaag dankzij Tijs voor het eerst die Kane song gehoord, en wat een gaaf nummer zeg! :cool: Ik kan echt niet meer wachten!! :crazy: :tongue3 :) |
|
|
| SnuggLe |
Jongens, geef elkaar een kusje en ga ON TOPIC.
En als je niet naar TiC komt, ga dan WEG uit deze thread, of vecht het op TiC zelf uit. |
|
|
| DJ_Siesta |
lol zal ik maar niet zegge dat ik 2 kaartjes heb gewonnen
MUAHAHAHAAH |
|
|
| jploveparade |
Komen er weer naakte danseressen zoals op Innercity 2000? :D
of ben ik in de war... :nervous: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Misschien wel handig als iedereen de link naar t plaatje in z´n sig zet ;)
»»Check here!!««
|
Kijk, daar heb ik wat aan, niet dat oeverloze geouwehoer van Siesta en Remy! |
|
|
| Remy D |
| Whahahahaha wat is het leven toch een feest. :haha: |
|
|
| HBtje |
en OOOO MYYY GOODDDDD HBtje heeft er ook zin an
tralalalalalaala nog maar uhm 94 uurtjes en dan staan we met zn allen te 
en als ie binary finary - 1999 gouryella mix en sixty nine ways draait, dan uhm jump ik tot het dak van het gelredome :D :stongue:
WOEI cant wait :crazy: |
|
|
| Remy D |
| 1 probleem, meestal kan ik de meeting niet vinden. :haha: :haha: :haha: :gsmile: :haha: |
|
|
| HBtje |
| jah of dat de meeting er wel duidelijk aangegeven was, maar dat ie opeens een uur voor tijd veranderd is.... (zoals op qontact) dat schiet dan weer lekker op, maar goed, zal hopelijk wel goed komen dit keer :D |
|
|
| Spad |
Well I wont be posting here again before the event coz I leave for the airport tomorrow after work.
If I'm still alive after 3 days in Amsterdam I look forward to seeing you all on Saturday.
Have fun ;) |
|
|
|
|