|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| stampertje |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Kan er ook een orkest in de hollywood music hall????
GreetZ, DC |
haha, ben bang van niet neej :happy2: , ben benieuwd hoe lang tiesto zelf uberhaupt langs komt.
enne waren er nog genoeg kaartjes voor Arnhem? ik ga er morgen ook ff eentje kopen :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by stampertje
haha, ben bang van niet neej :happy2: , ben benieuwd hoe lang tiesto zelf uberhaupt langs komt.
enne waren er nog genoeg kaartjes voor Arnhem? ik ga er morgen ook ff eentje kopen :cool: |
Volgens zijn boekingen:
The Netherlands - Rotterdam, Hollywood Music Hall 01.00 - 03.00 |
|
|
| TranceHydra |
Hmm, ik ga hier waarschijnlijk niet naar toe. Was het eigenlijk wel van plan, maar om eerlijk te zijn ben ik best bang dat z'n set net zo wordt als op Innercity, en daar vond/vind ik persoonlijk gewoon niet zoveel aan...
Misschien dat ik voor MindController kies in de Hemkade diezelfde dag, aangezien oldschool ook nog steeds een passie van me is :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceHydra
Hmm, ik ga hier waarschijnlijk niet naar toe. Was het eigenlijk wel van plan, maar om eerlijk te zijn ben ik best bang dat z'n set net zo wordt als op Innercity, en daar vond/vind ik persoonlijk gewoon niet zoveel aan...
Misschien dat ik voor MindController kies in de Hemkade diezelfde dag, aangezien oldschool ook nog steeds een passie van me is :) |
Je ben nie wijs :p |
|
|
| TranceHydra |
| Kijk, HELEMAAL ben ik er ook nog niet uit, want het is aan de andere kant natuurlijk wel iets unieks, en MindController is een paar keer per jaar... ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceHydra
Kijk, HELEMAAL ben ik er ook nog niet uit, want het is aan de andere kant natuurlijk wel iets unieks, en MindController is een paar keer per jaar... ;) |
Dit wordt waarschijnlijk één van de beste feesten van 2003 en jij wilt naar een old school feest. Ik begrijp het niet, ga nou maar naar Tieske, hiervan ga je geen spijt krijgen. :D |
|
|
| moogwai |
Ik heb m'n kaartje inmiddels ook binnen, nu maar hopen dat het Gelredome een toplocatie is (of beter gezegd een goed geluid heeft).
Maar goed het wordt zeker een onvergetelijke nacht :)
!_PeTrUs_!
-=Re-GrOoVeD=-
@ddicted
Access
BasD
BasvhChooChoo
Cosmic_Guy
DeeJayV
Bobskie
Bouma Bros
Ding Chavez
Disney
DJ Bazz
DJ D-Man
DJ Pi0
DJ Suez
DJ_Lex
DJ_Spare
Donna
Drpeer_holland
Eieregooie
Ferry_0
Flipper01
Greggie
Jappio
Junkx
Kreischer2000
LoginZ
Lowrider
Magik54
Martillo
Massive'
Moogwai
MorrisWest
MrMarcello
Muppet
Nook
Odyne
Original
PartyHardy
PCP2017
Redcliv
Remy D
Rinus
Sabina
SnuggLe
Spinnin' Jack
Supreme Theory
tango
Teal'k
Three-0-Three
Tijs08
TimeportE
Trancefool
TranceGiant |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TranceHydra
Kijk, HELEMAAL ben ik er ook nog niet uit, want het is aan de andere kant natuurlijk wel iets unieks, en MindController is een paar keer per jaar... ;) |
Zelf weten natuurlijk...
Maar dan niet achteraf gaan huilen he ?
:D |
|
|
| total woot |
Het viel me op dat er een aantal mensen (waaronder ikzelf) verdwenen waren van de lijst.....(2 drpeer_holland: als je quote, doe het dan goed!:whip: :p )
hier dus de goeiste lijst:
| quote: |
!_PeTrUs_!
-=Re-GrOoVeD=-
@ddicted
Access
BasD
BasvhChooChoo
Bobskie
Bouma Bros
Cosmic_Guy
DeeJayV
Ding Chavez
Disney
DJ Bazz
DJ D-Man
DJ Pi0
DJ Suez
DJ_Lex
DJ_Spare
Donna
Drpeer_holland
Eieregooie
Ferry_0
Flipper01
Greggie
Jappio
Junkx
Kreischer2000
LoginZ
Lowrider
Magik54
Martillo
Massive'
Mido
Menno
Moogwai
MorrisWest
MrMarcello
Muppet
Nook
Odyne
Original
PartyHardy
PCP2017
Raoel
Redcliv
Remy D
Rinus
Sabina
SnuggLe
Spinnin' Jack
Supreme Theory
Tango
Teal'k
Three-0-Three
Tijs08
TimeportE
Total WooT
Trancefool
TranceGiant
|
Das dan 59 Precies :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by total woot
Het viel me op dat er een aantal mensen (waaronder ikzelf) verdwenen waren van de lijst.....(2 drpeer_holland: als je quote, doe het dan goed!:whip: :p )
hier dus de goeiste lijst:
Das dan 59 Precies :p |
Ehm... dan moet je het natuurlijk ook zelf eerst ff goed doen... Volgens de 1e post zijn het er al 60, en daar is Moogwai nog nie mee geteld... ;) |
|
|
| TranceHydra |
| quote: | Originally posted by basd
Zelf weten natuurlijk...
Maar dan niet achteraf gaan huilen he ?
:D |
* zit nog steeds te twijfelen *
Kijk, als ik van te voren weet dat er veel nummers zoals Magik Journey gedraaid gaan worden, dan zou ik er zeker heen gaan, maar als ik daar sta en er wordt de hela avond techno en progressive gedraaid, ja, dan baal ik wel een beetje :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by TranceHydra
* zit nog steeds te twijfelen *
Kijk, als ik van te voren weet dat er veel nummers zoals Magik Journey gedraaid gaan worden, dan zou ik er zeker heen gaan, maar als ik daar sta en er wordt de hela avond techno en progressive gedraaid, ja, dan baal ik wel een beetje :) |
Zal ik je nog een stukje dichter bij de streep trekken.
1. Het is voor een deel Tiësto in Concert. Lijkt me sterk dat ze progressive en techno, toch veel op basslijn georienteerd, met een orkest gaan spelen.
2. Je bent denk ik niet vorig jaar bij Dutch Dimension geweest of hebt na afloop de set geluisterd. Dan weet je dat het niet een hele avond progressive/techno wordt, maar dat je ook andere dingen kan verwachten :)
GreetZ, DC |
|
|
|
|