|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
| Nog niet uitverkocht toch??? want dan ga ik zo even kaarten halen |
|
|
| magikmuzik |
Ik ben er bij!
Is er ook een meeting? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by magikmuzik
Ik ben er bij!
Is er ook een meeting? |
Altijd :) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Nog niet uitverkocht toch??? want dan ga ik zo even kaarten halen |
En ik heb mn kaarten:toocool: |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
En ik heb mn kaarten:toocool: |
Je zou toch denken dat het nu inmiddels uitverkocht zou zijn... |
|
|
| kreischer2000 |
| iemand enig idee waar je zon poster kan ritselen? |
|
|
| Original |
Bij het eerst volgende ID-T feest gewoon ergens van de muur rukken.
Op Trance Energy waren er ook een aantal mensen flink aan t klussen na afloop
:D :D |
|
|
| kreischer2000 |
k ga niet naar id&t feesten voor 10 mei
kan iemand anders er niet 1 regelen:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
TRANCEADDICT.COM MEETING
code: 1 !_PeTrUs_!
5 Alternative
Could be the biggest TA-meeting ever ;) [/color] [/QUOTE]
Ghe! ik heet aFternative:conf: :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by stampertje
voor de mensen die alvast een voorproefje willen..
of geen geld hebben...
of Arnhem te ver vinden...
Tiësto komt in Hollywood (hoezo commercieel)
voorverkoop begint a.s. vrijdag volgens mij
|
Nou misschien ga ik donderdag naar Holleywood :nervous: Collega heeft gratis kaarten gehad en heb zelf nog een zooi munten liggen van de Holleywood, die ik reeds had afgeschreven, dusssssss een heel goedkoop avondje. Er wordt voor mij gereden, dus als ik vrijdag vrij kan krijgen van mijn werk, ga ik donderdag springnichten tussen de TMF-Kidos :nervous: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Er wordt voor mij gereden, dus als ik vrijdag vrij kan krijgen van mijn werk, ga ik donderdag springnichten tussen de TMF-Kidos :nervous: |
Ben je wel is op donderdag in hollywood geweest dan? :rolleyes:
Ik weet niet hoe het nu zal zijn, maar normaal gesproken is het op donderdag best goed te doen..
Ik ben trouwens ook van de partij, zo'n feestje, dichtbij de deur, en voor dat geld mag je niet laten lopen ;) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Hm donderdag is geloof ik altijd studentenavond, dus dan is het publiek wat normaler. Je ziet in ieder geval niet zoveel van die BreEzAhAHH-sletjes als op vrijdag of zaterdagavond. |
|
|
|
|