|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Totally in the back at the right??????
Btw, some people in for a meeting at the Arnhem trainstation?? To buy/smoke some weed or to eat with some people??
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Flipper01 |
| Zijn er mensen wel eens eerder in het Gelredome geweest tijdens een feest?? Ik heel benieuwd of alle tribunes enzo open zijn en of je van de tribunes direct het veld op kan.. |
|
|
| stampertje |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Zijn er mensen wel eens eerder in het Gelredome geweest tijdens een feest?? Ik heel benieuwd of alle tribunes enzo open zijn en of je van de tribunes direct het veld op kan.. |
Daar ben ik ook benieuwd naar, tijdens de bignicht-feesten :whip: was het inderdaad in tweeen verdeeld hopelijk gebeurt dat niet en kan je net als bij sensation gewoon van het een naar het andere, lijkt me niet echt chill als je van boven naar beneden flikkert |
|
|
| Remy D |
| Ik was naar de Spice Girls in het Gelredome :D:D En dit is geen GRAP!!! :gsmile: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by stampertje
Daar ben ik ook benieuwd naar, tijdens de bignicht-feesten :whip: was het inderdaad in tweeen verdeeld hopelijk gebeurt dat niet en kan je net als bij sensation gewoon van het een naar het andere, lijkt me niet echt chill als je van boven naar beneden flikkert
|
Ik denk dat zowel de Zuid-, West- als Oosttribune geopend zullen zijn. En dan kun je gewoon van de tribune naar het veld en andersom gaan. Je hebt nu eenmaal geen vaste plaatsen (zoals veld- of tribunekaarten). |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik was naar de Spice Girls in het Gelredome :D:D En dit is geen GRAP!!! :gsmile: |
mietje :p |
|
|
| eieregooie |
Schikt dat zo? |
|
|
| kreischer2000 |
| lijkt me wel strak plan:D nog minder dan 3 weekjes ik heb er echt gruwelijk zin in:) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | | I got this mix from a friend about a week ago, it seems to be a mix that's Tiesto is going to spin before his concert kicks off. Check out the awesome tracklist. |
Whahaha, je mix is op wereldtour! En iedereen maar denken dat ie van Tiësto komt. Misschien moet je Tijs maar ff bellen dat jij het publiek wel wil opwarmen ;) |
|
|
| SnuggLe |
Maareh... gaan er nog mensen eten van te voren in Arnhem?
Dat we op het station afspreken rond 7 uur ofzo?
SnuggLe |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Ik + aanhang gaan in ieder geval een hapje eten in Arnhem voor het feest :) |
|
|
|
|