|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 97)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| dankjewel mop :) kvind t echt superaardig van je :) |
|
|
| Flipper01 |
| Voor degenen die het interessant vinden om te weten hoe ik Tiësto in Concert heb beleefd, HIER kan je mijn partyreport vinden ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Voor degenen die het interessant vinden om te weten hoe ik Tiësto in Concert heb beleefd, HIER kan je mijn partyreport vinden ;) |
Leuk stukkie Jochem.. ik wist trouwens niet dat wij een achternaam deelden.. Toch geen familie he? :nervous: (da's al de derde hier..)
Maar toch, leuk om weer even te lezen.. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by basd
Leuk stukkie Jochem.. ik wist trouwens niet dat wij een achternaam deelden.. Toch geen familie he? :nervous: (da's al de derde hier..) |
Niet dat ik weet... Of je moet mijn verstoten neefje zijn ;) |
|
|
| Ding Chavez |
Heel goed stukkie ja! Leuk om terug te lezen en je hebt ook de foto's van de momenten die je beschreven hebt erbij. top :D  |
|
|
| PCP2017 |
Idd leuk stuk Flipper, zeker met alle foto's erbij zo kan je het nog eens helemaal beleven zoals het was!
Heb Qlimax ook nog even gelezen aangezien ik die gemist heb helaas.
:( |
|
|
| Miss Proximus |
ja man, leuk verslag :) Geeft precies mijn ervaring van de avond weer..met enige verschillende routes daargelaten :p
BEDANKT voor de cd :) ik ben aant kijken of ik wat mensen kan vragen nara kamers enzo |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Niet dat ik weet... Of je moet mijn verstoten neefje zijn ;) |
Nou ja, de herinnering van mijn vroegste jeugd is nogal vaag... Iets met een melkboer, een reis door de gracht in een mandje en ondesteboven wakker worden in een vuilnisbak..
Dus het zou kunnen :) |
|
|
| Miss Proximus |
Nou ja, de herinnering van mijn vroegste jeugd is nogal vaag... Iets met een melkboer, een reis door de gracht in een mandje en ondesteboven wakker worden in een vuilnisbak..
Dus het zou kunnen :) |
hey! dat komt me bekend voor......is jouw tweede naam soms Mozes?? :crazy: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hey! dat komt me bekend voor......is jouw tweede naam soms Mozes?? :crazy: |
Hadden ze toen al melkboeren dan?
Bovendien word ik gewoon nat als ik de zee in loop.. |
|
|
| Miss Proximus |
hmmm
nou ja, dan zal ik t me wel verkeerd herinneren!
ik zou toch zweren dat ik eens een verhaal van een soortgelijk iets heb gelezen, waarin een Mozes voorkwam...
....weet bij God ook niet meer waar dat verhaal instond trouwens :p |
|
|
| Switch |
Leuk stukkie Jochem.. ik wist trouwens niet dat wij een achternaam deelden.. Toch geen familie he? :nervous: (da's al de derde hier..)
|
uhm 4 :) |
|
|
|
|