return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 96)
View this Thread in Original format
raoel
Voor zover ik weet heeft die van 3fm een betere kwaliteit dan die id&t.
Ik heb een stukje gedownload dat door id&t is uitgezonden en dat was toch wel minder geluid. Leek wel van een livestream opgenomen.

Kweet niet of dat dit ook de versie is die het meest rond gaat op i-net.

Waar het meest in gelult wordt week ok nie.
Jappio
quote:
Originally posted by basvh
was idd geen TIC maar wel Darren tate die een lekker setje draaide en daarna scott bond.



die van scott bond was ook wel lekker setje hoor :)

lekker trancen at your work :)
basvh
quote:
Originally posted by Jappio
die van scott bond was ook wel lekker setje hoor :)

lekker trancen at your work :)


ik begin dat trancen steeds meer te waarderen weet je dat
TimeportE
quote:
Originally posted by basvh
ik begin dat trancen steeds meer te waarderen weet je dat


lekker he! :D
stampertje
is er al iemand achter hoe dat nummer heet Venus en Lethal industry? niet echt trancy, maar wel ontzettend bruut nummer:eyespop: :eyespop:
Dj Lex
quote:
Originally posted by basvh
ik begin dat trancen steeds meer te waarderen weet je dat


Eindelijk zeg!

Dacht dat jij je leven lang HHfreak zou blijven ;)

:D
arjoderoon
quote:
Originally posted by MaGiK54
Aaaaaaaaaaaaaaaaarg, heb ik net alles binnen op MP3, alles op 4 cd's geknald voor in de auto kan ik weer opnieuw beginnen :D


1: is die rebroadcast opgenomen?
2: hebben ze dat gelul toen achterwege gelaten?
3: is de kwaliteit de moeite waard? :)

let me know plzzz :) thanks
Miss Proximus
mocht iemand nog een setje kwijtwillen aan een lief meisje die alleen een pc op school tot haar beschikking heeft..... :p
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Miss Proximus
mocht iemand nog een setje kwijtwillen aan een lief meisje die alleen een pc op school tot haar beschikking heeft..... :p


ook al was je niet lief.. dan nog zou ik je wel de set willen toesturen hoor.. ;)

Tiesto liefhebbers moet je blijven verwennen he :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by arjoderoon
1: is die rebroadcast opgenomen?
2: hebben ze dat gelul toen achterwege gelaten?
3: is de kwaliteit de moeite waard? :)

let me know plzzz :) thanks


1. nee
2. geen idee
3. geen idee

Want ze hebben hem niet uitgezonden. Het was nog de time-table van verleden week zaterdag die op de site van ID-T stond vermeld. Dus we zijn weer blij gemaakt met een dooie mus.

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Fkwebeman

Tiesto liefhebbers moet je blijven verwennen he :D


*grinz*

Laten we t daarop houwe :p

volgens mij is t tijd voor een nwe sig..incl VANDIT logo :nervous: :stongue:
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
mocht iemand nog een setje kwijtwillen aan een lief meisje die alleen een pc op school tot haar beschikking heeft..... :p


Cdtje gaat vanmiddag op de post!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 
Privacy Statement