|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 96)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Voor zover ik weet heeft die van 3fm een betere kwaliteit dan die id&t.
Ik heb een stukje gedownload dat door id&t is uitgezonden en dat was toch wel minder geluid. Leek wel van een livestream opgenomen.
Kweet niet of dat dit ook de versie is die het meest rond gaat op i-net.
Waar het meest in gelult wordt week ok nie. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by basvh
was idd geen TIC maar wel Darren tate die een lekker setje draaide en daarna scott bond.
|
die van scott bond was ook wel lekker setje hoor :)
lekker trancen at your work :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Jappio
die van scott bond was ook wel lekker setje hoor :)
lekker trancen at your work :) |
ik begin dat trancen steeds meer te waarderen weet je dat |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by basvh
ik begin dat trancen steeds meer te waarderen weet je dat |
lekker he! :D |
|
|
| stampertje |
| is er al iemand achter hoe dat nummer heet Venus en Lethal industry? niet echt trancy, maar wel ontzettend bruut nummer:eyespop: :eyespop: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by basvh
ik begin dat trancen steeds meer te waarderen weet je dat |
Eindelijk zeg!
Dacht dat jij je leven lang HHfreak zou blijven ;)
:D |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Aaaaaaaaaaaaaaaaarg, heb ik net alles binnen op MP3, alles op 4 cd's geknald voor in de auto kan ik weer opnieuw beginnen :D |
1: is die rebroadcast opgenomen?
2: hebben ze dat gelul toen achterwege gelaten?
3: is de kwaliteit de moeite waard? :)
let me know plzzz :) thanks |
|
|
| Miss Proximus |
| mocht iemand nog een setje kwijtwillen aan een lief meisje die alleen een pc op school tot haar beschikking heeft..... :p |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
mocht iemand nog een setje kwijtwillen aan een lief meisje die alleen een pc op school tot haar beschikking heeft..... :p |
ook al was je niet lief.. dan nog zou ik je wel de set willen toesturen hoor.. ;)
Tiesto liefhebbers moet je blijven verwennen he :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
1: is die rebroadcast opgenomen?
2: hebben ze dat gelul toen achterwege gelaten?
3: is de kwaliteit de moeite waard? :)
let me know plzzz :) thanks |
1. nee
2. geen idee
3. geen idee
Want ze hebben hem niet uitgezonden. Het was nog de time-table van verleden week zaterdag die op de site van ID-T stond vermeld. Dus we zijn weer blij gemaakt met een dooie mus. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Tiesto liefhebbers moet je blijven verwennen he :D |
*grinz*
Laten we t daarop houwe :p
volgens mij is t tijd voor een nwe sig..incl VANDIT logo :nervous: :stongue: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
mocht iemand nog een setje kwijtwillen aan een lief meisje die alleen een pc op school tot haar beschikking heeft..... :p |
Cdtje gaat vanmiddag op de post!! :) |
|
|
|
|