|
Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003 (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
En heb uit zeer betrouwbare bron gehoord :D dat het dak doorschijnend is, dus het dak hoeft er niet eens voor open te gaan om die zonnestralen op te vangen |
Doorschijnend.....jaja :rolleyes: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Hoeveel kosten die consumptiebonnen? |
Ik denk gewoon 2 euro per stuk..... |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik denk gewoon 2 euro per stuk..... |
is mijn eerste grote event dus vandaar. |
|
|
| MarkzMan_X |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
is mijn eerste grote event dus vandaar. |
Oei, daar hoort ontgroening bij! :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
is mijn eerste grote event dus vandaar. |
Was ook maar gewoon een antwoord op je vraag. :) |
|
|
| DJ D-Man |
| Wordt je eigenlijk nog gefouilleerd ofzo, bij de ingang? Anders neem ik denk ik maar een paar redbulls mee :) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Wordt je eigenlijk nog gefouilleerd ofzo, bij de ingang? Anders neem ik denk ik maar een paar redbulls mee :) |
Je zult grondig gefouilleerd worden!! Dus die RedBulls zou ik maar vergeten als ik jou was! :) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Wordt je eigenlijk nog gefouilleerd ofzo, bij de ingang? Anders neem ik denk ik maar een paar redbulls mee :) |
Laat die maar lekker thuis, want het lijkt me wel heel gek als die mee naar binnen mogen!! |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by MarkzMan_X
Oei, daar hoort ontgroening bij! :D |
op kosten van jullie... DEAL!!!!! |
|
|
| Teal'k |
| ik heb er zin iiiiiiiiiiiiiin (B) ! :D |
|
|
| Rinus |
Over valse kaarten gesproken...
Ik heb die van mij dus via markplaats gekocht maar heb hem net effe zitten vergelijken met een andere kaartje die gewoon bij 1 van de ticketbox verkooppunten is gekocht. Ennn gvd de opdruk is anders.
Nou hoop ik dat dit komt omdat hij misschien via Internet besteld is maarja dat weet ik dus niet.
Op mijn kaartje staat bijv 21:00 ipv 22:00 en 47.50 ipv 45.00
hebben andere dit ook en is er een manier om je kaartje te checken???
Thx
Laters |
|
|
| stampertje |
heb je er wel zon glimmend dingetje op zitten?
teminste dat zou voor mij als leek t enige zijn waar ik op zou letten :conf: |
|
|
|
|