|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Versace |
e de samma båt som var på 1:a kryssningen??
var inte med på den 3:e...
i så fall så räcker det nog med c-hytt... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Versace
e de samma båt som var på 1:a kryssningen??
var inte med på den 3:e...
i så fall så räcker det nog med c-hytt... |
Inte följt tråden ? Inte kollat Monday Bars hemsida ? ;)
http://www.doghouseboys.com/events/springcruise2004.asp
Är samma båt som 1a och 3e kryssen... alltså Silja Festival ;) |
|
|
| Versace |
| har nåt minne av att det fanns d-hytter med 4 pers längst ner, men minns nog fel... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Sveck
Tjena gott folk, detta är mitt första inlägg här i ert forum som verkar vara ett riktigt mecka för klubbare och diggare =)
Jag tror att jag är "kennys kompis" som det talats om i hyttbokningen, tänke bara säga hej, så ni vet att jag finns :D
Kenny ska ju inte åka (skitsynd!!:() men kan jag följa med ändå? Och hur mycket kostar det då?
Ta det lugnt |
tjenare, det är mig du ska åka med. adda mig på msn om du har det: [email protected] |
|
|
| DJ_Laszlo |
Har Mondaybar ringt upp någon av er som lämnade intresseanmälan till hytter på Luciakryssen eller på trettondagen på Friday's?
Biljetterna släpps ju som bekant på måndag, och de lovade att ringa alla som skrev upp sig en vecka innan. Börjar bli lite orolig över att de har tappat bort mitt namn i högen. Det är ju precis så mycket flyt jag brukar ha... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Har Mondaybar ringt upp någon av er som lämnade intresseanmälan till hytter på Luciakryssen eller på trettondagen på Friday's?
Biljetterna släpps ju som bekant på måndag, och de lovade att ringa alla som skrev upp sig en vecka innan. Börjar bli lite orolig över att de har tappat bort mitt namn i högen. Det är ju precis så mycket flyt jag brukar ha... |
de har inte ringt mig heller! |
|
|
| staz |
de ringer tydligen nu i helgen.
tupplur kan vara bra om man planerar att gå ut på fredag kväll vilket jag gör, för jag kan inte bara sova bort tiden när min kompis från holland hälsar på, så då kan det vara värt att sova nån timme iaf, så man orkar fredagkvällen + inte ser ut som utspilld äppelmos ;) |
|
|
| lonne |
| Jag ska absolut åka med, bara jag fixar biljett. Jag kan även tänka mig att dela hytt med någon/några som befinner sig i samma situation. |
|
|
| Versace |
| quote: | Originally posted by staz
de ringer tydligen nu i helgen.
|
det stämmer bra det...
det står faktiskt att de ska ringa i helgen...innan de släpper de resterande biljetterna... |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Versace
det stämmer bra det...
det står faktiskt att de ska ringa i helgen...innan de släpper de resterande biljetterna... |
oki...missade detta...härlich, då slipper man oroa sig ;) |
|
|
| SnAQ |
En liten fråga, MÅSTE man hyra hytt?
Och vilka alternativ blir billigast om man är 2 pers? |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SnAQ
En liten fråga, MÅSTE man hyra hytt?
Och vilka alternativ blir billigast om man är 2 pers? |
ja..
läs forumet så står alla priser! :rolleyes: |
|
|
|
|