return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 30)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by MiB
HAHAHHAHAHAHAHA nu snackar vi ös =)

aj min mage.. *asg*
Ja fan :D Å du ska väl med denna gången å visa vart skåpet ska stå... vi gamgubbs rockar ju än :thepirate
Fick du tag i nån plats, tycker annars du ska jaga efter en !!!
MiB
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja fan :D Å du ska väl med denna gången å visa vart skåpet ska stå... vi gamgubbs rockar ju än :thepirate
Fick du tag i nån plats, tycker annars du ska jaga efter en !!!


gissa om jag jagat.. men det kan nog lösa sig ändå .. ska upp o träffa en polare från sthlm imorrn som ska köra några till båten.. o dom kan ha en.. om inte hmm.. ja då har man åkt en bit alla fall =)

hahaha säkert kolla på videon 10 ggr.. ser så äckligt ut med ren sprit men skam den som ger sig o sen tok rajajajajajajajaj efter varje drink hahahahahah klockren...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by MiB
gissa om jag jagat.. men det kan nog lösa sig ändå .. ska upp o träffa en polare från sthlm imorrn som ska köra några till båten.. o dom kan ha en.. om inte hmm.. ja då har man åkt en bit alla fall =)

hahaha säkert kolla på videon 10 ggr.. ser så äckligt ut med ren sprit men skam den som ger sig o sen tok rajajajajajajajaj efter varje drink hahahahahah klockren...
Det finns enstaka att få... det vet jag men då kan man få bo med lite okända människor, det har ju vart en del både här och på TC som haft platser över...

Spriten var inte så farlig, visserligen var den 50% men den smakar 50% mint också :D Har mer material men det skulle jag inte våga lägga ut, för fylle pinsamt men fan va ni skulle garvat, vi kan göra så här... hänger du med på kryssen så lovar jag att visa dom bitarna på Sculs lap-top för dig och alla andra men efter det kan jag lova att jag går och kölhalar mig själv :thepirate

(OT: Min morfar blev kölhalad har det sagts om jag inte minns fel)


[edit] Kolla här MiB http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=56467
MiB
har mailat!! men snackar med polarn i telen från sthlm o han säger han e 99% säker på att han har.. men det har man ju iof hört förrut..

haha mysigt o bli kölhalad.. kan bli kallt.. ;)
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
hänger du med på kryssen så lovar jag att visa dom bitarna på Sculs lap-top för dig och alla andra men efter det kan jag lova att jag går och kölhalar mig själv :thepirate

(OT: Min morfar blev kölhalad har det sagts om jag inte minns fel)



är det ett löfte för alla på SWETA eller? :)
mjz
Okej, jag är dödligt sjuk, och kommer otroligt nog inte kunna åka... har skrivit över min hytt på scul, så det finns en plats ledig i hytten...

skicka ett pm om ni är intresserade...
Proximus
mjz: fett tråkigt att höra =((((( jag har gått ut med mössa och handskar och skyddad mig som fan för att inga tråkigheter som det ska ske

till er andra: jag rekommenderar att ni vid 5 tiden (ungefär då stora golvet stängs) glider ner till där jag och resten av grabbarna spelar... jag och can kommer bjuda på en b2b med massa skön trance. eftersom vi båda två mainly spelar progg har vi inte kunnat köra det på fester innan, men vi har pratat om det mycket och nu har vi fått vår gyllene chans och se till att komma nu, jag lovar er, det kommer bli riktigt jävla mäktigt. =)))
Versace
quote:
Originally posted by Proximus
mjz: fett tråkigt att höra =((((( jag har gått ut med mössa och handskar och skyddad mig som fan för att inga tråkigheter som det ska ske

till er andra: jag rekommenderar att ni vid 5 tiden (ungefär då stora golvet stängs) glider ner till där jag och resten av grabbarna spelar... jag och can kommer bjuda på en b2b med massa skön trance. eftersom vi båda två mainly spelar progg har vi inte kunnat köra det på fester innan, men vi har pratat om det mycket och nu har vi fått vår gyllene chans och se till att komma nu, jag lovar er, det kommer bli riktigt jävla mäktigt. =)))


du lovar relocate - waterfall??

a men vi syns då brorsan!
Smekbar
håller på att packa för fullt nu inför avresan imorron bitti... tar tåget galet tidigt ju (08.26) för att hinna spatsera omkring lite i sthlm... kanske är trevligt? =) iaf, är grymt taggad på detta nu... fan va kul det ska bli! :)
Proximus
quote:
Originally posted by Versace
du lovar relocate - waterfall??

a men vi syns då brorsan!


hehehe... jag lovar inget, men jag tror inte du kommer bli besviken brooooorrsssaaan :D

JayBee

¤telefånen ringer¤
-Hallå!
-Hallå?....
*MUHAHAHAHAH!
-vafan är det för jävla idiot som ringer mig!



Någon som känner sig träffad? hehe sorry kunde inte ro-för-det, var tvungen :)



3.. 2.. 1.. 0!

Alla som ska vara i en utav mina hytter har förmodligen fått ett telefånsamtal från mig men ifall ni inte fått det och ni inte hört något från en poolare så gäller följande: båten går 20:15, jag kommer vara där 19:20 och jag kommer samla mitt kryssar crew vid rulltrappan, altså åk upp för rulltrappan i terminalen och titta runt lite så borde ni se en flaggstång som heter jocke som ler och vinkar! :)


SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mjz
Okej, jag är dödligt sjuk, och kommer otroligt nog inte kunna åka... har skrivit över min hytt på scul, så det finns en plats ledig i hytten...

skicka ett pm om ni är intresserade...


MiB MiB MiB MiB MiB MiB MiB MiB MiB MiB MiB MiB


quote:
Originally posted by Proximus
mjz: fett tråkigt att höra =((((( jag har gått ut med mössa och handskar och skyddad mig som fan för att inga tråkigheter som det ska ske

till er andra: jag rekommenderar att ni vid 5 tiden (ungefär då stora golvet stängs) glider ner till där jag och resten av grabbarna spelar... jag och can kommer bjuda på en b2b med massa skön trance. eftersom vi båda två mainly spelar progg har vi inte kunnat köra det på fester innan, men vi har pratat om det mycket och nu har vi fått vår gyllene chans och se till att komma nu, jag lovar er, det kommer bli riktigt jävla mäktigt. =)))


Ja du fan... det är från när stora golvet lägger av framåt 7:30/8:30 som lilla golvet rockar som saaaaaatan... I´ll be there !!!!

quote:
Originally posted by JayBee

¤telefånen ringer¤
-Hallå!
-Hallå?....
*MUHAHAHAHAH!
-vafan är det för jävla idiot som ringer mig!

Någon som känner sig träffad? hehe sorry kunde inte ro-för-det, var tvungen :)


Ha ha... ja fan lart man tror det är nån dåre när dom låter konstigt :D Var kul
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 
Privacy Statement