|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Fast iofs, dom kanske inte gillar om folk kommer med namn som inte gäller personligen.. |
dom hade inga som helst problem med det på kryssningen...
står inte så mycket mer intressant på den sidan än vad som stod i lucia cruise-programmet... men kul att dom fått upp en sida iaf, även om det står luciakryss 2004 i titelfältet... :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
alltså...
denna kryssningen äger rum 2 månader INNAN valborg...tänk, å du store, om det blir en kryssning TILL, på valborg...:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
fan...5-6 kryssningar per år...det är det enda som behövs för att jag ska leva lyckligt resten av mina dagar... |
|
|
| SnAQ |
... Ni har absolut ingen aning om hur mycket jag vill åka med... Har en polare som eventuellt kan.... Inte så spännande å dra dit själv...
Fast ja kanske får hänga på MiB å hans gäng ifrån Örebro :D |
|
|
| JayBee |
För dem som inte får mondaybars nyhetsbrev så kan jag medela att Chus & Ceballos inte kommer till spring cruise.
Detta innebär att de ska hitta någon annan att fylla in. men jag anar att det lär bli någon annan inom house huset :crazy: .
"
Vi måste dock meddela att Chus & Ceballos inte kommer att
spela på denna kryssning som vi skrev. De ville hemskt gärna, men
tyvärr gick det inte att hitta ett flyg som kan ta dem till Miami där
dom ska spela på WMC - Winter Music Conference - dagen därpå. Vi är
dock på gång att hitta en riktigt skön lineup som mer än väl kommer att
kompensera.
"
|
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by MiB
vill ha mer info... vill boka.. nuuuu ;) en hel drös från örebro som kommer beställa biljetter om det finns kvar när dom släpps... |
uhu helt gäng från örebro??????lyssnar:p :p :p
eru här ifrån me???? |
|
|
| St_Andrew |
cool *me too* :p
örebroarna kommer kicka ass på den resan :p |
|
|
| ScuL |
holländare också som det ser ut.
Transavia Basiqair har börjat med en ny flygtjänst.
Rotterdam-Stockholm 39 euro (enkelresa) :D |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by ScuL
holländare också som det ser ut.
Transavia Basiqair har börjat med en ny flygtjänst.
Rotterdam-Stockholm 39 euro (enkelresa) :D |
hum hum..ligger Rotterdam långt från utrecht å TEarenan???
kan kanske åka billigt flyg ner då???:rolleyes: :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hum hum..ligger Rotterdam långt från utrecht å TEarenan???
kan kanske åka billigt flyg ner då???:rolleyes: :p |
+- 70km men jag vet inte om samma priser gäller när man går från sverige istället. för övrigt börjar de med tjänsten ifrån den 29. februari.. :rolleyes: (i tid för kryssningen iaf) :D
-edit-
jag har kollat. det är samma priset.. alltså 39,99 euro för en enkelresa.
1 adult at 39,99 euro 39,99 euro
Taxes and Fees (details) 12,85 euro (sweden)
1 adult at 39,99 euro 39,99 euro
Taxes and Fees (details) 22,40 euro (holland)
Total 115,23 euro
det går mellan Rotterdam (Zestienhoven) och Stockholm (Skavsta) [Nyköping]. www.basiqair.com |
|
|
| Amnezia |
| hum okay....då rök ju den planen iaf:p :p :rolleyes: hehe |
|
|
| staz |
| så billigt var det inte.. åkte london-sthlm ToR för 60€ |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by staz
så billigt var det inte.. åkte london-sthlm ToR för 60€ |
ehh var väl inge, jag har åkt skavsta - århus 99kr
skavsta - london - pisa t&r 1000kr
:p |
|
|
|
|