|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
har väl redan sett den ocensurerade versionen tror jag, men borde helt klart värt att ladda ner ändå... ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white]Okej här e 3 minuter och 15 sekunders fylla å vacker sång :)
Håll till godo :D
|
"- ta en liten.. sånhär liten .."
"- ja vänta lite då ..."
" ... "
"- RAJDADIDIDADAJDIDAJDAJ DAJ!!"
hahaha ... jag döööör! |
|
|
| dbl |
| meennnnnnn dåååå.... har försökt hel länge nu, men kommer inte in på ftpn :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Igår när dbl försökte komma in hade jag stängt ner FTPn men nu ska de gå... kör igång en ftp client om det inte funkar att surfa in era latmaskar ;) |
|
|
| Powell |
Försökte med både ftp och browser :( hade varit kul att se :toothless
edit: det jag försöker säga är att det inte funkade.. |
|
|
| Amplifire |
| Väldigt skojig film Stefan, du fick med det klassiska "fan vad full jag är" också, lovely! :D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Amplifire
Väldigt skojig film Stefan, du fick med det klassiska "fan vad full jag är" också, lovely! :D |
ja och han fick också med klassikern "din bajskorv".
ganska gulligt när rickard somnade i stefns famn ;) |
|
|
| Waize |
Hey!!
On behalf of JOnna:
Biljett i B-hytt till salu! Hör av er snarast! Skynda skynda!
Messa hellre 0739-810738 om någon vill ha den! Hinner inte kolla TA så mkt idag..
Snart åker vi!!!!!!!!!!
*lääääängtar*:D |
|
|
| superleo44 |
| quote: | Originally posted by superleo44

Med bara 2 veckor kvar till avgång launchar vi en radiosändning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, Özgür Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R kommer att stå för musiken med en egen mix. Ett guld tillfälle att upptäcka svensk talang eller åter njuta av våra älskade favoriter.
Sändningen kommer pågå hela veckan fram till avgång torsdagen den 4:e mars så att ingen går miste om grabbarna. Enjoy!
Vår exklusiva sänding startar den 1:a mars 20:00 på RADIO 44.
THE LINK: www.vecka44.com
www.vecka44.com |
Vi beklagar verkligen det stora avbrottet på vår sändning. Det som vi trodde var serverfel pga av ny brandvägg visade sig vara linan. Dumma operatör som inte informerade oss.
Sändningen är för en andra gång online så passa på och njut.
www.vecka44.com |
|
|
| MiB |
HAHAHHAHAHAHAHA nu snackar vi ös =)
aj min mage.. *asg* |
|
|
|
|