return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 6)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by staz
omfg.. har en kompis från holland som kommer vara 19 när kryssen är.. han vill verkligen åka men det vore lite surt om han kommer hit med flyg för kryssen och sedan blir dissad? en oacceptabel risk, därför undrar jag om det går att försäkra sig om att komma in på något sätt?.. ska prova att maila mondaybar.
tyvär. jag har redan pratat med silja och dem säger bara "om du är under 20 åker du på egen risk"

det finns inte så mycket man kan göra åt det, monday kan inget göra för det är inte deras båtar.

om jag uppfattat det hela rätt så har det alldrig varit något problem. jag kom ju in sist och åren innan det har väl andra kommit in men risken finns ju alltid att detta är har kontrast :P
staz
ahj då.. damn.. hmm .. surt läge. skiter iaf i att maila mondaybar då...men du menade väl 20 istället för 19 i din post? :)
ScuL
mejlade Dave från Armins bookingskontor.

quote:

Dave,

Is anything certain yet concering the booking of Armin and Markus Schulz for the Monday Bar cruise in march? (Sweden/Finland).

I'm planning on flying up there but if they get canceled, i'm stuck with a plane ticket :-)

I hope you or Monday Bar can confirm the booking soon, or can you at least give a term. Thanks in advance.

Martijn


hans svar:
quote:

I do not see why this should not happen ???


pretty convincing :)
jofawe
Sådär ja..
Jag tänkte åka, whatever =)
Enda kruxet är att jag inte har biljetter paxade.
Men nån kanske kan lösa det, 2 platser är allt som behöves för mig och en till.
Jag snarkar inte, onanerar i sömnen och är faktsist ganska trevlig =)
JayBee
quote:
Originally posted by jofawe
Sådär ja..
Jag tänkte åka, whatever =)
Enda kruxet är att jag inte har biljetter paxade.
Men nån kanske kan lösa det, 2 platser är allt som behöves för mig och en till.
Jag snarkar inte, onanerar i sömnen och är faktsist ganska trevlig =)

HAHAhAHAA!!!! men du har faktist tjej pattar! så om du sover i min hytt kanske jag onanerar :) nä men tyvär mina hytter är fulla :P


Staz: japp jag menade 20 och inte 19, fixar det nu :D
jofawe
quote:
Originally posted by JayBee
HAHAhAHAA!!!! men du har faktist tjej pattar! så om du sover i min hytt kanske jag onanerar :) nä men tyvär mina hytter är fulla :P


Nu var du elak, säg förlåt.. annars ser jag till så du inte kan onanera på ett tag.. haha :P
JayBee
quote:
Originally posted by jofawe
Nu var du elak, säg förlåt.. annars ser jag till så du inte kan onanera på ett tag.. haha :P
lite OT kanske men mitt svar blir: " :disbelief :D "
ScuL
kan ni fixa mig en hytt typ.. lr hur ska jag klara det?

vi kommer förmodligen med tre.

1: jag
2: wouter (holländskt kompis)
3: mathias (svenskt kompis, ej-TA)

och jag behöver egentligen oxo boende för helgen så jag och wouter kan stanna kvar lite i sthlm ...vet inte om kära stävä är ledigt då ? :D
JayBee
quote:
Originally posted by ScuL
kan ni fixa mig en hytt typ.. lr hur ska jag klara det?

vi kommer förmodligen med tre.

1: jag
2: wouter (holländskt kompis)
3: mathias (svenskt kompis, ej-TA)

och jag behöver egentligen oxo boende för helgen så jag och wouter kan stanna kvar lite i sthlm ...vet inte om kära stävä är ledigt då ? :D
du trivs nog bäst hos steve för du känner honom men om allt skiter sig så kan ni nog slagga hos mig
ScuL
quote:
Originally posted by JayBee
du trivs nog bäst hos steve för du känner honom men om allt skiter sig så kan ni nog slagga hos mig


tack, jag uppskattar det :) vi får se hur allt går

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
kan ni fixa mig en hytt typ.. lr hur ska jag klara det?

vi kommer förmodligen med tre.

1: jag
2: wouter (holländskt kompis)
3: mathias (svenskt kompis, ej-TA)

och jag behöver egentligen oxo boende för helgen så jag och wouter kan stanna kvar lite i sthlm ...vet inte om kära stävä är ledigt då ? :D


Japp ni kan bo hos mig... lugnt :) Har ju fått våldgästa hos dig förr :)

Vad gäller bokning om ni vill ha en egen hytt så får ni ringa siljas biljettbokning när biljetterna väl släpps men det kommer att meddelas via Monday Bars nyhetes mail några dagar innan om nummer och bokningskod.
Det vore bra om ni funderade på nån som kan fylla er 4e plats för att få ner priset... Hör med miss_proximus... Hon e as sugen på att komma till Sverige och vad vore bättre än kryssen om hon vill ha en bra fest i samband med det...

Själv har jag 2 platser lediga i min hytt men dom väntar jag med att fylla...
mellow pleasure
Är det ngn som vet priser etc ? När släpps biljetterna osv orkar inte läsa hela tråden !! Sorry .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement