return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 11)
View this Thread in Original format
mjz
quote:
Originally posted by SnAQ
En liten fråga, MÅSTE man hyra hytt?

Och vilka alternativ blir billigast om man är 2 pers?

enligt informationen så kan man tydligen boka enstaka platser nu också, om man inte har nåt emot att dela hytt med folk man inte känner...
SnAQ
790:- är det billigast ja hittade... om man bara är 2pers vil säga..
MiB
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Har Mondaybar ringt upp någon av er som lämnade intresseanmälan till hytter på Luciakryssen eller på trettondagen på Friday's?

Biljetterna släpps ju som bekant på måndag, och de lovade att ringa alla som skrev upp sig en vecka innan. Börjar bli lite orolig över att de har tappat bort mitt namn i högen. Det är ju precis så mycket flyt jag brukar ha...

fick mail tillbaks från mondaybar idag och dom kommer ringa på fre el. lör sa han (Staffan Ridelberg)

:crazy:
staz
stannar båten i åbo nånting elelr är det direkt hem? isf hur länge stannar den? kan man gå av o ta sig en tur i åbo lr? kanske inte e nåt spec att se där iofs ;)
mjz
tror bara den stannar i en dryg timme i åbo... men visst hinner man av om man vill...
ScuL
quote:
Originally posted by mjz
tror bara den stannar i en dryg timme i åbo... men visst hinner man av om man vill...
hmm kul.
har aldrig varit i finland.
vore kul att bara titta lite där :)
-=Kotten=-
Kommer till Åbo tidigt på morgonen/förmiddan...precis när man får sig nån timmes sömn för att orka me hemfärden... :rolleyes:
ScuL
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Kommer till Åbo tidigt på morgonen/förmiddan...precis när man får sig nån timmes sömn för att orka me hemfärden... :rolleyes:

man är ju seg och stannar vaken ju.... f.ö. kalla luften ute ska särskillt vakna dig tidigt i morgonen :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
man är ju seg och stannar vaken ju.... f.ö. kalla luften ute ska särskillt vakna dig tidigt i morgonen :p

Vad är en timme i Åbo mot en möjlighet att vila sig så man orkar med att parta the Swedish way på vägen hem... Åbo e skit samma å se 08:00 en fredag morgon... trust me... get some rest :)
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är en timme i Åbo mot en möjlighet att vila sig så man orkar med att parta the Swedish way på vägen hem... Åbo e skit samma å se 08:00 en fredag morgon... trust me... get some rest :)

jag har inte beslutat än. bara överväger vad som är möjligt och vad inte :).... btw, accepterar de euro på båten?
jag vet att man kan betala i euro på båten mellen tyskland och danmark, så varför inte mellan sverige och finland?

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
jag har inte beslutat än. bara överväger vad som är möjligt och vad inte :).... btw, accepterar de euro på båten?
jag vet att man kan betala i euro på båten mellen tyskland och danmark, så varför inte mellan sverige och finland?
Det kan man... man har ju Euro i Finland och normalt så kliver Finnar på från Åbo för att supa på en 23 timmars kryssning.
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det kan man... man har ju Euro i Finland och normalt så kliver Finnar på från Åbo för att supa på en 23 timmars kryssning.

hmm schysst.
det gör det lätt för mig :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement