|
MondayBar Spring Cruise 2004
|
View this Thread in Original format
| reveal |

(Startade en ny tråd för att man direkt ska se korrekt information, och inte vilseledas i onödan :)) |
|
|
| NooN |
| oooooooooooooooh yeees! |
|
|
| RebeL9 |
| de har stavat fel till Markus Schulz |
|
|
| MojjMojj |
| OMG! Vi måste göra ngt åt detta otroliga misstag. Låt oss ringa till dem och förklara vilken situations dom satt sig själva i nu. oj oj oj! :P |
|
|
| RebeL9 |
| jag skulle inte vilja ha mitt namn felstavat på en sån här asmegaball flyer :( |
|
|
| mjz |
det här va ju iofs från infon till den här kryssningen tror jag, kan ju hoppas dom nyktrar till tills det är dags för en flyer till monday bar spring cruise... :)
hur som helst, jag kommer va där, tänker inte missa ett tillfälle att se schulz in person, och en kryssning till skadar väl knappast, speciellt inte om armin kommer va där också... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mjz
det här va ju iofs från infon till den här kryssningen tror jag |
Jepp, men detta är väl all info vi har om den kommande kryssningen än så länge väl? |
|
|
| mjz |
| japp, tror det är det enda dom offentliggjort hittils överhuvudtaget... |
|
|
| staz |
| samma design som på trance nation flyern/postern i april i våras |
|
|
| Glorie |
va struligt med två trådar...
fixa sig :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
va struligt med två trådar...
fixa sig :D |
håller med, ser inte riktigt meningen med denna tråd :S |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
håller med, ser inte riktigt meningen med denna tråd :S |
meningen med denna tråden var, som jag skrev i början, att man skulle få korrekt information direkt och inte tro att det rör sig om valborg... läser man den andra tråden måste man läsa ett 20-tal inlägg innan man förstår när den är
dessutom lade jag in all, för tillfället, tillgänglig information kring kryssningen för att ge en så klar bild som möjligt
vidare kommer en felaktig titel förbrylla när det är dags att gräva upp den om ett tag då det börjar bli dags för bokningar, och ytterligare en gång när själva keyssningen är på g |
|
|
|
|