|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by staz
omfg`? hon tog person nr & namn på alla som skulle bo i hytten... kunde inte ens nåns personnummer så satt och blåljög.. slant till och med så ett personnummer blev ett par dagar under 20 (i förhållande till cruisen)
när man betalar, uppger man bokningsnummret då eller? och hur gör man betalningen? fan hon stekte sig med sitt jävla förhör, ville fråga grejer men vart för spänd.. sitter som en ihoptryckt fjäder (av metalltypen) nu.
och vafna, vad säger dom om man inte kan personnr? eller inte är säker på alla som ska med, eller om man byter ut nån av dem man uppgav? stod ju typ inget på bokningsinfon om det?
god damnit. |
Själv sa jag helt enkelt att jag ringer upp när jag har person uppgifterna på dom andra som ska med i hytten ;)
Staz... du kan när som helst ringa och ändra på alla uppgifter.
När du går till ett ATG ombud anger du helt enkelt ditt bokningsnummer så får du biljetterna och betalar.
Don´t worry.... be happy :) Loosen up duuuude :gsmile: |
|
|
| staz |
jo men, jag frågade varför de skulle ha personuppgifter på alla i hytten och hon ba d e jätteviktigt, sjöfartsverket blablabla, så blev lite nojig att de kommer gå igenom dem.. frågade också om det räckte med att hyttansvarig skulle vara 20+, men alla skulle tydligen det ;) råkade ju ange ett personnr i bokningen som sagt som 'för ung' i förhållande till kryssningen, vilket kanske inte är så clever.. om de upptäcker det i sina listor, tror du de utför en koll då? :p När är de de använder den 'Listan' , är det när biljetter hämtas ut? och det räcker med att hyttansvarig visar IDhandlingar?
*comfort me* ;)
egentligen var det inget spec, visste bara inte att de tog personnr på alla.. men det har de alltså gjort tidigare cruises också?
| quote: | | Don´t worry.... be happy Loosen up duuuude |
As soon as the boat leaves port, with me in it, I promise I will. :) |
|
|
| reveal |
Armin van Buuren (Holland)
Markus Schulz (Tyskland/USA)
Tall Paul (England)
Darren Christian (England)
Eric Prydz (Sverige)
Joel Mull (Sverige)
Johnny Boy (Sverige)
Jace (Finland)
Özgür Can (Sverige)
Rouzbeh Delavari (Sverige)
Raymond Baaklini (Sverige)
Omid R (Sverige)
Yamazaki (Sverige) |
|
|
| MojjMojj |
| jepp jepp, jag får ta chansen med en kastning av mina väl förtjänade pengar ner i östersjön då :D Skulle iaf aldrig ta den chansen om jag inte åkt gratis till Kajen bara hade 15 min hem :P :D |
|
|
| JayBee |
staz: fan lugna ner dig :) som steve så uppgav jag inte heller personnummrerna. man får ju vara lite fyndig, spela cool. du börjar med att ta personnummer från alla dina poolare och sen lägger du på nått år på dem som är under 20 och sen ringer du in och uppger alla fast med något år mer på varje person.
easy as that. sen om vi kommer ombord är en annan saga :) altså alla tidigare resor har det varit lungt och praktiskt sett tror jag verkligen inte de har tid att leta igenom varje person på ID kort. och om båten dessutom är lite försenad *hoppas* så blir de mer stressade och bryr sig mindre. :D |
|
|
| Mr Musse |
| Hehehe......visst är livet underbart ibland.....en polare ringde nyss o sa att han har en plats för mig i en hytt.......känns sååå skönt......då kööör vi!!!!!!!:gsmile: |
|
|
| ScuL |
Haha
Jag har inte ens en personnummer :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
easy as that. sen om vi kommer ombord är en annan saga :) altså alla tidigare resor har det varit lungt och praktiskt sett tror jag verkligen inte de har tid att leta igenom varje person på ID kort. och om båten dessutom är lite försenad *hoppas* så blir de mer stressade och bryr sig mindre. :D | Tyvärr så är båtarna alltid i tid men dom ska fortfaranda masa på 1900 partysugna "ungdomar" (20-30bast) och dom kan inte kolla alla på en gång för alla ska dessutom passera en av dom tre knarkhundarna )(som dom bara har på dessa kryssningar så ska ni smuggla så välj en vanlig kryssning:rolleyes: )
| quote: | Originally posted by ScuL
Haha
Jag har inte ens ett personnummer :p | Nä hä... så du är inte född på nåt datum då ? Trodde även att barn som kom med storken hade ett personnummer ;) |
|
|
| JayBee |
jag undrar hur det blir med dem stackars barnen som föddes år 2000. vad säger man egentligen då när man spelar fotbolls match?
Och här kommer Sigtunas dubbel nollor!
eller vadå? :) (istället för typ "här kommer skogås åttiofyror") |
|
|
| Proximus |
Jaybee: är du från sigtuna?
Fan, jag är ju hundrädd, kommer bli fett nojjig när hundarna ska nosa på mig och skit. Hoppas inte hundarna nosar på Dj:s, för annars kommer ni se mig stå där och kallsvettas och ha ett allmänt livrädd blick. :nervous:
Joy! :whip: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Proximus
Jaybee: är du från sigtuna?
Fan, jag är ju hundrädd, kommer bli fett nojjig när hundarna ska nosa på mig och skit. Hoppas inte hundarna nosar på Dj:s, för annars kommer ni se mig stå där och kallsvettas och ha ett allmänt livrädd blick. :nervous:
Joy! :whip: | Dom hundarna har ett extremt bra luktsinne och nosar ca ½ sekund på en halvmeters avstånd... annars får du utnytja det hela och be nån söt tjej hålla dig i handen medans ni passerar :) |
|
|
| Funfrock |
nu har jag också en hytt
party party party :) |
|
|
|
|