return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 13)
View this Thread in Original format
JayBee
nu har de ringt mig men jag var inte vid mobilen när de ringde :P så jag ringer dem nu men fan altså, den där finska kvinnan har sagt "var god dröj kvar, vi hjälper dig så snart vi kan" cirka 30 gånger nu. jag kommer få mardrömmar.

EDIT: men herregud, jag satt i deras jävla växel och väntade i 20 minuter endast för att få svaret med finsk brytning "ja vi har en flicka som sköter det där, hon ringer dig igen"

fan vägra koppla mig till henne eller nått. åh!
:happy2:
ScuL
jaha

fick ett PM från mjz. vi har också ett B-hytt som Steve :)
det har kommer att bli rätt kul!! :D
JayBee
så nu är mina 2 hytter bokade. men efter alla problem och folk som hoppat av och folk som hoppat på så har det ändå slutat med samma problem som jag hadde för cirka 2-3 veckor sedan.

jag har 2 hyttplatser lediga. SÅ om det är någon sim vill ha dem så säg till SÅ FORT SOM MÖJLIGT. :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
När var sista datumet för att lösa ut biljetterna förresten?
2 februari... borde dom nämt till dig... fick du ett annat datum (vilket jag tvivlar på) så ring och fråga.

Nu är det så här... Jag vill ha in samtliga bokningsnummer VIA MAIL, ICQ, MSN ELLER TELEFON, från dom SWETAs som ansvarar för en eller flera hytter !!!

Jag skall ringa om en ca.vecka och ange alla dessa att dessa hytter vill bo bredvid/mittemot varandra. Även ni som har A-hytter går bra... enda skillnaden mellan A-hytt och B-hytt är att A-hytt har fönster.
Däck 6 är det högsta man kan komma och där har jag redan bett att min hytt skall vara. Det är inte säkert till 100& att detta går men iaf. till 99%.

SKRIV INTE UT BOKNINSNUMMREN HÄR !!!! Då riskerar ni att någon annan avbokar eller ställer till det för er

[edit]Har fått in nummer från Jaybee (2hytter)

[edit2]Baa hhaa haa... nu ringde dom mig igen... DOm verkligen ha med mig, av nån anledning så stog jag med på 3 ställen i deras lista.
mjz
haha, mig nöjde dom sig med att ringa en gång... men det räckte tydligen för att få en hytt... :)
lonne
Viktor ska du åka ?
WhiteRussian
quote:
Originally posted by lonne
Viktor ska du åka ?

Yep, and I might have a spot for you, ;)

Fjärde personen i min hytt velar lite om han ska med eller inte, yrar om vita månader, insparade pengar, och en data.
Om du vill kan du juh få fjärde platsen i min hytt... jag hör av mig via PM när jag vet om jag verkligen har en plats kvar!
Unis
quote:
Originally posted by JayBee
så nu är mina 2 hytter bokade. men efter alla problem och folk som hoppat av och folk som hoppat på så har det ändå slutat med samma problem som jag hadde för cirka 2-3 veckor sedan.

jag har 2 hyttplatser lediga. SÅ om det är någon sim vill ha dem så säg till SÅ FORT SOM MÖJLIGT. :)

Vad kostar dom 2 platserna?
Möjligt att jag är intresserad
JayBee
quote:
Originally posted by Unis
Vad kostar dom 2 platserna?
Möjligt att jag är intresserad
695 kr st ;)
staz
ingen jävel har ringt mig-.. då får man gå upp tidigt imorrn då -.. härligt när ja inte kommer komma i säng innan 5 :/

ScuL
quote:
Originally posted by staz
ingen jävel har ringt mig-.. då får man gå upp tidigt imorrn då -.. härligt när ja inte kommer komma i säng innan 5 :/

muhaha evil av silja line det där :disbelief
staz
omfg`? hon tog person nr & namn på alla som skulle bo i hytten... kunde inte ens nåns personnummer så satt och blåljög.. slant till och med så ett personnummer blev ett par dagar under 20 (i förhållande till cruisen)
när man betalar, uppger man bokningsnummret då eller? och hur gör man betalningen? fan hon stekte sig med sitt jävla förhör, ville fråga grejer men vart för spänd.. sitter som en ihoptryckt fjäder (av metalltypen) nu.

och vafna, vad säger dom om man inte kan personnr? eller inte är säker på alla som ska med, eller om man byter ut nån av dem man uppgav? stod ju typ inget på bokningsinfon om det?
god damnit.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement