return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 12)
View this Thread in Original format
St_Andrew
åhhh sverige kunde oxå haft euro... snyft :p
SteveTranz4ever
Så där... nu har dom ringt från Silja... då var man inbokad på en B-hytt på däck 6 nära främre hissarna. Däck 6 är så högt man kan komma vare sig man har A eller B-hytt...

See ya omboard // Steve :gsmile:
JayBee
ok... de har fortfarande inte ringt mig. vad ska detta betyda? om de inte ringer inom 21:00 så lär de ju inte ringa ikväll i alla fall.

hmmm skummt! tänk om de ringde mig tidigare idag. när jag låg och sov hos min poolare. hans rum får man inte mottagning i. vad händer egentligen om de ringer och man inte svarar? ringer de tillbaka sen eller?
mjz
dom har inte ringt mig heller.. får väl hoppas på söndagen då...
SteveTranz4ever
Dom ringer eliten först... dom ringer er imorrn ska ni se ;)
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dom ringer eliten först... dom ringer er imorrn ska ni se ;)

fy fan steve STFU :D
lol!!

haha hoppas bara att de ringar mjz imorron annars ska vi ringa måndag kl 8 som vanlig folk :eek:
Tnakka
förrs gången var det ju helt omöjligt att komma fram där på morgonen...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
fy fan steve STFU :D
lol!!

haha hoppas bara att de ringar mjz imorron annars ska vi ringa måndag kl 8 som vanlig folk :eek:

Ha ha... dom e verkligen måna om att eliten ska med... nu ringde dom mig precis igen :toocool:
DJ_Laszlo
Fick också ett samtal igår. Fick bli A-klass hytter - man måste unna sig lite vardagslyx...de har dock inte hört av sig till min polare än heller...
staz
mig har de då inte ringt.

dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha... dom e verkligen måna om att eliten ska med... nu ringde dom mig precis igen :toocool:

hehehehe :p
DJ_Laszlo
När var sista datumet för att lösa ut biljetterna förresten?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement