return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 22)
View this Thread in Original format
Smekbar
jag e iofs inte sååå säker på att jag kommer vara där o dansa när AvB spelar... får se... jag kommer med stor sannolikhet bo på technogolvet :)
Versace
quote:
Originally posted by Smekbar
jag e iofs inte sååå säker på att jag kommer vara där o dansa när AvB spelar... får se... jag kommer med stor sannolikhet bo på technogolvet :)

om det nu fanns nåt
reveal
quote:
Originally posted by Versace
om det nu fanns nåt

Har det väl alltid funnits?
MiB
quote:
Originally posted by staz
det gick ju som det gick med mina 2 hytter.. alla horungarna som skulle med velade, drog sig ur etc.. så jag står lottlös nu. om någon soft TA får plats(er) lediga så är jag intresserad. helst i C hytt ;) men B funkar väl det med.. (Fattig som en lus)

hände detsamma för mig oxå.. spännande =\
Versace
quote:
Originally posted by reveal
Har det väl alltid funnits?

skulle nog mer kalla den för house-golvet, speciellt denna gång då det är bara joel mull som lirar techno...
Smekbar
fan va tråkigt om det e så lite techno... då får man hoppas på mycket proggresive house då :)
Gaby
HALLÅ DÄR!!!!!

Please hjälp mig här! Behöver en biljett till kryssen. (Endast biljett ingen hytt)

Send me a PM ;)
staz
hmm.. just fan man behöver ju ingen hytt.. vad kostar enbart en biljett då?
SteveTranz4ever
quote:
hmm.. just fan man behöver ju ingen hytt.. vad kostar enbart en biljett då?
Vad jag vet så är biljett = hytt men man behöver ju inte sova där för de...

Gaby... kanske har en plats på gång åt dig... vet inom 3 dagar.
staz
jo så jag förstår det också.. då måste man ju ändå betala hyttpris för en biljett.. så fattar inte vad gaby menar :conf:

e iaf också ute efter plats... om nån vet nåt så pm pm pm.. :)

St_Andrew
quote:
jo så jag förstår det också.. då måste man ju ändå betala hyttpris för en biljett.. så fattar inte vad gaby menar :conf:

e iaf också ute efter plats... om nån vet nåt så pm pm pm.. :)

hon vill ha en biljett, men den som har den behöver inte ha henne liggandes i deras hytt för hon (eller vem som nu ska ha biljetten) sover i nån annans hytt eller sover inte alls...
staz
Tack St_andrew för att du hjälper mig när jag är för trög för att hänga med. :D

alltså "jag vill köpa en hyttplats som jag inte tänker använda" var det hon menade ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement