|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
| jag e iofs inte sååå säker på att jag kommer vara där o dansa när AvB spelar... får se... jag kommer med stor sannolikhet bo på technogolvet :) |
|
|
| Versace |
| quote: | Originally posted by Smekbar
jag e iofs inte sååå säker på att jag kommer vara där o dansa när AvB spelar... får se... jag kommer med stor sannolikhet bo på technogolvet :) |
om det nu fanns nåt |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Versace
om det nu fanns nåt |
Har det väl alltid funnits? |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by staz
det gick ju som det gick med mina 2 hytter.. alla horungarna som skulle med velade, drog sig ur etc.. så jag står lottlös nu. om någon soft TA får plats(er) lediga så är jag intresserad. helst i C hytt ;) men B funkar väl det med.. (Fattig som en lus) |
hände detsamma för mig oxå.. spännande =\ |
|
|
| Versace |
| quote: | Originally posted by reveal
Har det väl alltid funnits? |
skulle nog mer kalla den för house-golvet, speciellt denna gång då det är bara joel mull som lirar techno... |
|
|
| Smekbar |
| fan va tråkigt om det e så lite techno... då får man hoppas på mycket proggresive house då :) |
|
|
| Gaby |
HALLÅ DÄR!!!!!
Please hjälp mig här! Behöver en biljett till kryssen. (Endast biljett ingen hytt)
Send me a PM ;) |
|
|
| staz |
| hmm.. just fan man behöver ju ingen hytt.. vad kostar enbart en biljett då? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by staz
hmm.. just fan man behöver ju ingen hytt.. vad kostar enbart en biljett då? | Vad jag vet så är biljett = hytt men man behöver ju inte sova där för de...
Gaby... kanske har en plats på gång åt dig... vet inom 3 dagar. |
|
|
| staz |
jo så jag förstår det också.. då måste man ju ändå betala hyttpris för en biljett.. så fattar inte vad gaby menar :conf:
e iaf också ute efter plats... om nån vet nåt så pm pm pm.. :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by staz
jo så jag förstår det också.. då måste man ju ändå betala hyttpris för en biljett.. så fattar inte vad gaby menar :conf:
e iaf också ute efter plats... om nån vet nåt så pm pm pm.. :) |
hon vill ha en biljett, men den som har den behöver inte ha henne liggandes i deras hytt för hon (eller vem som nu ska ha biljetten) sover i nån annans hytt eller sover inte alls... |
|
|
| staz |
Tack St_andrew för att du hjälper mig när jag är för trög för att hänga med. :D
alltså "jag vill köpa en hyttplats som jag inte tänker använda" var det hon menade ;) |
|
|
|
|