return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 27)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag gissar på att man hittar dom i DJ båset när dom har speltid där ;) hehe

Fan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk här nån vecka... vad göra ? Har fått tips som att äta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, nån brud har jag inte hittat än :p Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte känna det... var så laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e också

men fan kan du lägga ägg eller? först när jag läste de nya posterna i tråden tänkte jag "hmm ajuste fan det är ju snart dax, fan va kul det ska bli." sen så skrollar man upp till dina gråa inlägg och så blir man mindre sugen helt enkelt :) hehe

sluta prata om hur icke peppad du är.. låtsas bara som att du inte ska med på kryssningen, se till att du blir friskare (äta godis gör motsatt effekt) och sen när du väl står där i terminalen tror jag nog att du kommer återfå ditt sug! :)

tack och hej nästa psyko-kund :)
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
men fan kan du lägga ägg eller? först när jag läste de nya posterna i tråden tänkte jag "hmm ajuste fan det är ju snart dax, fan va kul det ska bli." sen så skrollar man upp till dina gråa inlägg och så blir man mindre sugen helt enkelt :) hehe

sluta prata om hur icke peppad du är.. låtsas bara som att du inte ska med på kryssningen, se till att du blir friskare (äta godis gör motsatt effekt) och sen när du väl står där i terminalen tror jag nog att du kommer återfå ditt sug! :)

tack och hej nästa psyko-kund :)


Oki, överraktion? Dessutom, till motsats av vad JayBee påstår, kuckelimuck-medicin regerar!
swe_Trancer
fan det är ju självklart ni kommer ha skoj! börjar bli varmare, sommarn närmar sej, alltid lika kul med fest då...kolla bara på line-upen...jag längtar till jag själv kan åka med
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
men fan kan du lägga ägg eller? först när jag läste de nya posterna i tråden tänkte jag "hmm ajuste fan det är ju snart dax, fan va kul det ska bli." sen så skrollar man upp till dina gråa inlägg och så blir man mindre sugen helt enkelt :) hehe

sluta prata om hur icke peppad du är.. låtsas bara som att du inte ska med på kryssningen, se till att du blir friskare (äta godis gör motsatt effekt) och sen när du väl står där i terminalen tror jag nog att du kommer återfå ditt sug! :)

tack och hej nästa psyko-kund :)


Thanks for your pepptalk :(

Tror det kommer bli as kul, det tvekar jag inte på. Ledsen om jag gjorde dig opeppad genom att själv vara opeppad på allt runt omkring mig. Lättpåverkad ?
JayBee
aendy: nä då det är lugnt, jag får vara stygg mot steve :) ibland är jag lite extra arg mot honom bara för att retas lite hehe :)

swe_trancer: precis! solen börjar komma fram, faen vad kul! vissa dagar har redan kännts lite som vår altså. JIhha!

steve: gubben lilla, kom till farbror jocke så får du en kram :)

men för att återgå till självaste kryssningen. ehmm.. vilken tid ska vi vara där? jag hittar ingen tid någonstans. jag kanskr får leta igenom en gång till ifall jag missat nått.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee men för att återgå till självaste kryssningen. ehmm.. vilken tid ska vi vara där? jag hittar ingen tid någonstans. jag kanskr får leta igenom en gång till ifall jag missat nått.
Seriöst... du vet inte när båtN går ? 20.15 avgår den, man bör ju ha hämtat ut sin biljett innan dess och klivit ombord :)
jofawe
steve...
lilla vännen, sluta lipa!

du ska ju på en jättestor fest!
För tusan, inget blir bättre av att klaga, jag lovar :)

Vill du bli peppad är det bara att kolla på dina egna mästerverk sen de andra kryssningarna!

så.. sluta nu :)

Själv är jag aspepprad, ska ta ett snacke med Armin (om det nu är han å inte en tråkig moderator) och göra klart för honom det här med mintuu igen...
Steve, du ska ju dricka mintuu! :)
Aendy
Ett larvigt förslag(?):

Trycka upp skylt i A4-storlek som säger något i stil med:
"This cabin i represented by one or several Swedish Tranceaddicts" alt. "I denna hytt håller Svenska Tranceaddicts fortet" för att sedan sätta upp på hyttdörrarna där det gällde. I och med vi har hytter på samma ställe (ungefär) så hade det kunnat bli en cool syn att traska i de korridorerna :)
superleo44

Med bara 2 veckor kvar till avgång launchar vi en radiosändning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, Özgür Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R kommer att stå för musiken med en egen mix. Ett guld tillfälle att upptäcka svensk talang eller åter njuta av våra älskade favoriter.

Sändningen kommer pågå hela veckan fram till avgång torsdagen den 4:e mars så att ingen går miste om grabbarna. Enjoy!

Vår exklusiva sänding startar den 1:a mars 20:00 på RADIO 44.

THE LINK: www.vecka44.com

www.vecka44.com
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Ett larvigt förslag(?):

Trycka upp skylt i A4-storlek som säger något i stil med:
"This cabin i represented by one or several Swedish Tranceaddicts" alt. "I denna hytt håller Svenska Tranceaddicts fortet" för att sedan sätta upp på hyttdörrarna där det gällde. I och med vi har hytter på samma ställe (ungefär) så hade det kunnat bli en cool syn att traska i de korridorerna :)


Jag har själv tänkt på nåt liknande, larvigt eller inte, jag tycker det är rätt coolt :p

reveal
Kanske intressant:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,439341,00.html
Funfrock
quote:
Originally posted by reveal
Kanske intressant:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,439341,00.html


kommer lägligt :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement