|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag kom på att jag inte har nått att göra på tåget...
tips någon? |
Sov.... eller börja för festa. (det hade jag gjort) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag kom på att jag inte har nått att göra på tåget...
tips någon? | lyssna på musik om du har mp3 spelare/minidisc |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
lyssna på musik om du har mp3 spelare/minidisc |
önskar att jag hade en så jag kunnat göra det :)
men så är icke fallet ... tokigt.
får väl ta å sno med mig en bok eller nått från föräldrahemmet där jag är just nu :)
Om 2 timmar går tåget.. wiee! |
|
|
| JayBee |
| tänkte bara säga att jag är stolt över att jag är med på bild i mondaybars officiella nyhetsbrev! :D :toothless :happy2: |
|
|
| Powell |
| Ha så kul!... kunde ej följa med, hade varit kul att lära känna sweta :( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
tänkte bara säga att jag är stolt över att jag är med på bild i mondaybars officiella nyhetsbrev! :D :toothless :happy2: |
antar att det e du i den röda skärmmössan |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
antar att det e du i den röda skärmmössan | hehe jepp! |
|
|
| Kongo_kim |
Ha det så trevligt på kryssningen.
igårdagens city var det en liten artikel om kryssningen |
|
|
| swe_Trancer |
| va stod det typ? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
va stod det typ? |
det stod bara att Mondaybar arrangerar med Cream en kryssning.
sen stod det att Armin van Buuren är headliner tillsammans med Tall Paul. och svenska djs var Joel Mull och Erik Prydz samt uppkommande talanger. antagligen Can & co
rätt liten artikel var det |
|
|
| St_Andrew |
| åhh guuu vad sugen jag blev, kanske tok åker med tåget nu, hinner ju typ :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| NU DRAR JAG IN MED TÅGET TILL BÅTNNNNNNNNNN :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
|
|