|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Proximus |
| alla ni som kan, kom och hälsa på mig och can på dansgolvet vi kör.. vettefan vad den heter nu men det kommer bli fett =] |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Proximus
alla ni som kan, kom och hälsa på mig och can på dansgolvet vi kör.. vettefan vad den heter nu men det kommer bli fett =] |
kommer eran hytt ligga vid de andra swetas? får man väl titta på DJ schemat och så hittar jag er vid dj båset eller? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
kommer eran hytt ligga vid de andra swetas? får man väl titta på DJ schemat och så hittar jag er vid dj båset eller? :) | Jag gissar på att man hittar dom i DJ båset när dom har speltid där ;) hehe
Fan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk här nån vecka... vad göra ? Har fått tips som att äta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, nån brud har jag inte hittat än :p Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte känna det... var så laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e också |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag gissar på att man hittar dom i DJ båset när dom har speltid där ;) hehe
Fan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk här nån vecka... vad göra ? Har fått tips som att äta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, nån brud har jag inte hittat än :p Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte känna det... var så laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e också |
det löser sig när vi kommer dit! :D |
|
|
| staz |
| känner alltid så inför fester.. vill aldrig gå ut osv.. och oftast när jag inte har biljett till nåt så stannar jag hemma vid datorn.. men när jag väl kommer ut så stiger humöret med flera grader ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag gissar på att man hittar dom i DJ båset när dom har speltid där ;) hehe
Fan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk här nån vecka... vad göra ? Har fått tips som att äta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, nån brud har jag inte hittat än :p Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte känna det... var så laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e också |
det e lugnt steve... ta o betala min resa ToR mellan gbg o sthlm och ge mig din biljett så tar jag o sticker istället för dig :gsmile:
hehe :p
men du får la ta o kolla på några av dina trance videos o lyssna på lite musik så kommer du säkert igång igen :) |
|
|
| MojjMojj |
| Jag blir mer peppad efter varje dag som går, men också mer nervo och snart kommer jag få panik över det :nervous: |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det NÅGON som ska köra nedifrån landet (typ skåne, småland, blekinge) som har lust att plocka upp mig på vägen?
Har svårt som fan att hitta nån billig lösning på det hela med transporter.
har hittat ett billigt tåg (403kr) men hur ska man ta sig hem sen?
Jag får väl boka ett tåg dit .. sen får man se.
hur långt från Sthlm C ligger värtahamnen? |
tror gärdet är närmsta t-banestation... tar väl mindre än 10 minuter dit...
känner mig inte heller så peppad just för tillfället... vaknade upp i morse med grymt hög feber och spydde som en bulimisk kalv...
hoppas bara det går över till kryssningen... annars får jag väl dansa sittande, för på kryssning ska jag... :) |
|
|
| Powell |
| Fean, ringde just och bokade en hytt för 4 pers, tänkt dra med 3 polare, men så frågar han hur gammal jag är, och dum som jag är så svarar jag att jag är född 85. Alltså 18. Och kunde därför inte boka eftersom det är 20 års åldersgräns, men grejen är att vi har alla varsit legg som är 21 (fast är en helt annan person på bilden som jag inte vill boka på)... aja, får väll be morsan att boka hytt när jag kommer hem då :p |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by Powell
Fean, ringde just och bokade en hytt för 4 pers, tänkt dra med 3 polare, men så frågar han hur gammal jag är, och dum som jag är så svarar jag att jag är född 85. Alltså 18. Och kunde därför inte boka eftersom det är 20 års åldersgräns, men grejen är att vi har alla varsit legg som är 21 (fast är en helt annan person på bilden som jag inte vill boka på)... aja, får väll be morsan att boka hytt när jag kommer hem då :p |
kollar dom legg sen när man stiger på båten? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
kollar dom legg sen när man stiger på båten? | Det händer men det är få som åker dit, ser mer ut som det är rutin koller på folk än att dom kollar åldern. Har aldrig blivit kollad |
|
|
| swe_Trancer |
| hmm ok, får man skulle ju gärna vilja åka, fast jag är än sålänge bara 18 |
|
|
|
|