|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by staz
så billigt var det inte.. åkte london-sthlm ToR för 60€ |
för mig är det superbillig.
amsterdam - stockholm (KLM) € 380 :eyes:
amsterdam - stockholm (SAS) € 270 :eek:
bryssel - stockholm (SAS) € 180 :)
rotterdam - stockholm (BasiqAir) € 115 :D
(vad säger du nu? :)) |
|
|
| staz |
| jo det är inte dåligt.. men det bästa vore om ryanair kunde öppna en sverige-holland linje |
|
|
| Dj P.A! |
| OMFG! Kan knappt vänta tills början av Mars. Armin är i mitt tycker världens bästa dj. Han kommer med stor sannolikhet bli etta i DJ:s magazine områnstning inom max 3 år. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by staz
jo det är inte dåligt.. men det bästa vore om ryanair kunde öppna en sverige-holland linje |
neeeeeee... bästa varo om jag kunde ta o bli rik o köpa mig ett eget jetplan o sen så har jag min egna linje till holland om nån vill åka.. hehe :) |
|
|
| MiB |
ingen mer info angående biljetter och så? eller kanske när det kommer komma info om det vill ju va i tid..
EDIT:
Monday Bar Spring Cruise 2004
I kryssningsprogrammet på luciakryssningen avslöjade vi några namn inför nästa kryssning, Monday Bar Spring Cruise 4-5 mars 2004. Programmet för den nya kryssningen är inte helt klart så vi väntar med att avslöja de namn som vi ännu inte skrivit kontrakt med.
Det är dock helt klart att Armin van Buuren (Holland) och Marcus Schulz (USA) kommer. Med andra ord så kommer vi att köra trance på stora golvet igen. Vi måste dock meddela att Chus & Ceballos inte kommer att spela på denna kryssning som vi skrev. De ville hemskt gärna, men tyvärr gick det inte att hitta ett flyg som kan ta dem till Miami där dom ska spela på WMC - Winter Music Conference - dagen därpå. Vi är dock på gång att hitta en riktigt skön lineup som mer än väl kommer att kompensera.
Eftersom vi inte är klara med alla bokningar ännu, kan vi inte säga vad kryssningsbiljetterna kommer att kosta. Det kommer dock med största säkerhet att bli något dyrare än luciakryssningen (ca 50-100kr extra) pga den extremt dyra bokningen av Armin van Buuren, världens kanske just nu dyraste dj (tillsammans med Paul van Dyk och Tïesto). Vi hoppas dock inte att det kommer att avskräcka någon. Vi har dessutom bokat Armin att spela i hela 4 timmar, från 02 till 06!
Bokningarna kommer att släppas i slutet på januari. I god tid innan kommer vi dock att gå ut med all info, fullständig lineup, priser mm. Vill du hamna på en förturslista, så kommer en representant från Silja Line att ta upp telefonnummer på vår trancefest med Johan Gielen på Dailys den 5 januari. Detta gäller förstås inte dig som redan lämnat ditt telefonnummer på luciakryssningen.
Fakta
Vad:
Monday Bar Spring Cruise 2004
23 timmars kryssning
Stockholm-Åbo-Stockholm
Tid / plats:
4-5 mars 2004
m/s Silja Festival
Avgång:
Siljaterminalen, Värtahamnen, Stockholm, torsdag 4 mars kl 20.15
Åter:
Siljaterminalen, Värtahamnen, Stockholm, fredag 5 mars kl 19.15
Ålder:
20+
Pris:
Ej bestämt ännu |
|
|
| staz |
detta skrev armin på sitt forum,
| quote: | Hello,
yes I'm coming to the WMC in 2004, definitely!
Watch the gigs section for the latest news.
thanks
Armin van Buuren |
om han kan ta sig till WMC från kryssningen , så borde väl chus&ceballos också kunna lösa det.. eller iofs, armin kanske har privatjet, who knows :p |
|
|
| zamson |
haha staz är vår egen sherlock holmes..
ingen Chus & Ceballos :whip: Förstår inte varför Mondaybar går ut med DJs som dom inte ens bokat till 100% - det är så amatöraktigt. |
|
|
| ScuL |
konstigt..
jag hoppas bara att han fortfarande går med på kryssningen.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by staz
armin kanske har privatjet |
det är bäst för honom :whip:
:p
har ju redan börjat se fram emot hans kryssningsspelning :) |
|
|
| SnAQ |
| Anta att jag nu skulle få tag i biljetter, och jag åkte upp till sthlm ifrån göteborgs trakten, och fick reda på att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... Vågar knappt tänka på det.... |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SnAQ
Anta att jag nu skulle få tag i biljetter, och jag åkte upp till sthlm ifrån göteborgs trakten, och fick reda på att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... Vågar knappt tänka på det.... |
Well i värsta fall så kommer du då tvingas åka på världen fetaste fest... ;-)
Ärligt talat, jag kan slå vad om att du inte kommer bli besviken oavsett dj... trancegolvet på kryssningen slår det mesta :-)
Uj 04:15 och man sitter och pluggar kemi för 5 natten i rad... med thememusik till "back to the future" så känner man sig nästan som engalen forskare ;-) |
|
|
| SnAQ |
det har du nog rätt i... att det blir typ en tokigt skön fest...
fast ja vill se armin live.... |
|
|
|
|