return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
1: Det är 20 men det finns många som är 18 som följt med tidigare. Vågar du chansa så kommer du ombord med stor sannolikhet

Jag skulle vilja lägga in ett veto i denna fråga (mest för att det passar min negativa livssyn). I och med att det är fjärde kryssen har ryktet börjat sprida sig. Jag träffade en tjej på Gielen som skulle åka med för första gången som sa "det är lugnt jag kommer med, det är aldrig någon som åkt fast för att de är för unga, det är ingen som kollar". Risken är att även arrangörer nåtts av detta budskap och därmed kommer vara hårdare så jag tycker nog det är upp till var och en att ta den risken och vara medvetna om att de bokstavligen riskerar att kasta sina pengar i Östersjön.
ScuL
quote:
Originally posted by mjz
okej, dom är dina... :)

och det lär bli a-hytt eftersom det funkade väldigt bra sist...

jag kan inte garantera dig än att vi tar de, men jag har bokat flyget igår alltså jag MÅSTE bara ha hytt, annars är det synd :p
vi ska se hur allt utvecklar sig
Tnakka
Nu har de kommit med priser på hemsidan. Mycket knapphändig info men alltid något.

Från Mondaybars hemsida:
Från 545kr/hyttplats

det betyder att detta är c-hytterna. A-hytterna kommer nog att gå lös på knappt 1000 spänn/person isåf.
Proximus
Fullständig line-up:

Armin van Buuren (Holland)
Markus Schulz (Tyskland/USA)
Tall Paul (England)
Darren Christian (England)
Eric Prydz (Sverige)
Joel Mull (Sverige)
Johnny Boy (Sverige)
Jace (Finland)
Özgür Can (Sverige)
Rouzbeh Delavari (Sverige)
Raymond Baaklini (Sverige)
Omid R (Sverige)
Yamazaki (Sverige)

Skön line-up som fan.

Ska bli kul att spela lite också :)
Tnakka
äntligen lite info från dem, 26 januari kl 0800, det gäller att ligga på lurarna... hähä
mjz
a-hytterna går på 795 spänn...

lite intressant förutom linan var detta:

quote:

Boka enstaka platser i hytter med enbart killar eller tjejer
Om du inte vill boka en hel hytt eller om sällskapet blir ojämt antal går det fr o m denna kryssning att boka enstaka platser i 4-bäddshytter med enbart tjejer eller killar. Fråga om detta när du bokar.

Sök hyttkompisar eller hyttplats

Söker du någon att dela hytt med är du välkommen att lägga ut en förfrågan i vårt diskussionsforum: www.mondaybar.com
CJ InterCity
bah! jag som var så glad när blev 18. "äntligen kan jag komma in på trance festerna" och så höjer dem till 20! :( nej jag vågar nog inte riskera. fanjävlar! :(

förresten, finns det någon topic om In Concert 2? det tänker jag inte missa, om så åldersgränsen är 75 :toothless
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
bah! jag som var så glad när blev 18. "äntligen kan jag komma in på trance festerna" och så höjer dem till 20! :( nej jag vågar nog inte riskera. fanjävlar! :(

förresten, finns det någon topic om In Concert 2? det tänker jag inte missa, om så åldersgränsen är 75 :toothless

Höjer... nä det har länge vart åldersgräns på 20 på Siljas båtar på vardagar om man inte har sällskap av målsman...

We all been there...
JayBee
quote:
Originally posted by CJ InterCity

det är ju fan 20+ på alla ställen.. det är bara några få clubar som typ claras,alarma(gamla BH),nasty(gamla RD) och även vissa utav dem kör 20 på lördagar, vet inte om vertigo har 18 på fredagar det är möjligt men vet inte.

var ute en kväll med en kille som just fylt 18. han vart utkastad på en klub för att han var för full. vi gick runt och letade efter nån klubb att komma in på men blev förvånad när vi tillochmed hittade ställen där det var 27 års gräns.. fan man måste vara halv död för att komma in liksom. många ställen hadde oxo 22 eller 25 och sånt. och många hadde just 20. 18 är fan... inget! :P

men så är ju hela livet, man kämpar hela livet för att bli mer respekterad och när man väl fått chefs posten på jobbet och kan komma in på alla klubbar.. ja då är man 35-40 :) sen dör man har jag hört rykten om.
DJ_Laszlo
LOL @ ^^^ :D Tur att du har en positiv inställning till livet ;)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
det är ju fan 20+ på alla ställen.. det är bara några få clubar som typ claras,alarma(gamla BH),nasty(gamla RD) och även vissa utav dem kör 20 på lördagar, vet inte om vertigo har 18 på fredagar det är möjligt men vet inte.

var ute en kväll med en kille som just fylt 18. han vart utkastad på en klub för att han var för full. vi gick runt och letade efter nån klubb att komma in på men blev förvånad när vi tillochmed hittade ställen där det var 27 års gräns.. fan man måste vara halv död för att komma in liksom. många ställen hadde oxo 22 eller 25 och sånt. och många hadde just 20. 18 är fan... inget! :P

men så är ju hela livet, man kämpar hela livet för att bli mer respekterad och när man väl fått chefs posten på jobbet och kan komma in på alla klubbar.. ja då är man 35-40 :) sen dör man har jag hört rykten om.

Tyvärr är det ju sådär och det var det även när jag var 18... tyvärr måste vi alla gå igenom den fasen i livet :p
Men att man blir utslängd för att vara för full är ju ingen annans fel än ens eget, dessutom... när man växer upp förstår man och uppskattar man att det finns åldersgränser... tro mig ;)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
dessutom... när man växer upp förstår man och uppskattar man att det finns åldersgränser... tro mig ;)

Word...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement